• Nou ja, kijk. Ik zit dus in het laatste jaar van de basisschool, gewoon even dat jullie dat weten, maar nu het verhaal.

    Een paar jongens van mijn klas en een andere klas hadden een meisje van het derde leerjaar opgesloten in een jongens-wc. Die jongens zeiden dan voor de grap: "We gaan onze jeweetwel laten zien.". Ze deden dat niet en lieten het meisje toen gaan.

    Oké dat doe je niet enzo maar goed, het zijn jongens en in principe hebben ze niets 'gedaan' als je het goed bekijkt.

    Dat meisje was naar haar meester gegaan, meester Dirk. Hij stinkt, rookt in zijn klas tijdens de speeltijden, eet frieten tijdens de les, kuist zijn oren uit met een balpen enz... Hij doet eigelijk dingen die een meester op school niet mag doen. Roken is verboden, eten tijdens de les doe je niet,... Genoeg over die vieze meester.

    Back to the story. Dat meisje vertelt tegen haar meester: "Yves, Alexandre, Wouter, Willem,... Hebben mij opgesloten in een jongens-wc en hebben mij hun jeweetwel laten zien." Die zelfde dag nog vraagt die meester aan kinderen van zijn klas om die jongens te halen. Meester Dirk heeft ze dan appart genomen achter zijn klas en heeft die super hard geslagen en aan hun haren getrokken enzo. Ö Dat is kindermishandeling. Die jongens zijn dat tegen de directrice gaan zeggen. Verdigd die bitch meester Dirk nog. Ik vind echt dat hij moet ontslagen en aangegeven enzo.


    Only losers can act the way you do

    Omg ö


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    als het echt zo is,dan kunnen die jongens naar de politie gaan om te zeggen dat die leerkracht hun geslagen heeft.
    er zal dan denk ik een onderzoek starten ofzo,en als het allemaal waar is,en andere leerlingen het bevestigen zal die leerkracht niet ongestraft blijven denk ik ;)

    xx


    everybody needs a song.

    Als het waar is, moeten ze naar de politie stappen.

    Ik had ook zo'n leraar ¬¬
    Maar anyway
    die jongens moeten hem aangeven


    death to the one at the end of the serenade.

    Inderdaad, als het waar is dan zal je naar de politie moeten gaan zodat die stappen kunnen ondernemen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay