• ^^ zie titel

    Ik zou mijn karakter omschijven als : Eerlijk,Trouw,Ziet altijd het goede in mensen,Vrijgevig,Open maar ook Aggressief,Oplvliegend


    We can only learn to love by loving.

    Grappig, gevoelig, grote mond, koppig. enzo'.

    Mijn karakter; Betrouwbaar, Vrolijk, Open, Voelt snel . (hoe noem je dat; dan word iemand boos op je en dan ga je huilen xp), Creatief, Heeft vaak zin om te slaan, Kan kattig doen als je geen zin in een vriendin hebt.


    EGYPTIAN GOD

    Grappig, gevoelig, grote mond, koppig. enzo'.


    Ik ben ook Koppig x_x zegt mijn ma maar ik pieker er niet over omdat toe te geven


    We can only learn to love by loving.

    Eerlijk, Spontaan, Betrouwbaar, Grappig, soms wat verwaand naar mensen ==


    Life Is A Bitch..<3

    JA, het is GEVOELIG. xp


    EGYPTIAN GOD

    Koppig, Lief, Behulpzaam, Rustig, Verlegen, Gek, Kan goed luisteren naar mensen.


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    grappig, droog, ziet altijd het goede in bij situaties, heel optimistisch, bijna altijd blij:P

    ochtend humeur , koppig , rechtuit , grof , lief , verlegen , kan wel eens grote mond opzetten , loom , hyper , ... xD

    Gesloten, héél gevoelig, heel droog, grote mond af en toe, lief, rechtuit, koppig, opvliegend, ...

    Vrolijk, positief, gevoelig, koppig/eigenwijs, jaloers, droge humor (als je dat een karaktereigenschap kan nomen), behulpzaam, verlegen, egoïstisch af en toe.


    I recycle my thoughts.

    ik ben een sukkel, die enorm vaak verkeerde keuzes maakt. o_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Ik ben ook Koppig x_x zegt mijn ma maar ik pieker er niet over omdat toe te geven

    you just did honey. (x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Redelijk grappig, altijd melig en zeer trouw. Als je iets tegen mij zegt, zal je het nooit ergens anders horen!

    positief, rustig, soms koppig, verstandig [heb soms dingen in mn leven gehad waar ik blij om ben dat ik ze op de juiste manier heb opgelost], soms melig, te overhaast, niet lang kwaad, ben in staat dingen vrij snel te verwerken. Was ik achter gekomen toen het uitging met mijn ex. Ik heb mezelf gedwongen dat te verwerken, zo snel mogelijk. En het is me gelukt.
    Kan slecht tegen: Mensen die denken dat ik dom ben, alleen omdat ik vrij weinig zeg. Word ik van binnen heel nijdig om. Ik weet van mezelf wat ik kan.


    No growth of the heart is ever a waste

    gevoelig, aardig, bitch, eigenwijs, doordrammen, snel kwaad, snel ook weer opgelost, grote bek, soms heel teruggetrokken en stil, allemaal van die tegenstrijdige trekjes..


    We'll still love each other, forever and always. <3