• Enkele dagen geleden postte ik hier wat over een jongen die ik zie zitten. Wel, ik besloot dit weekend om hem gewoon te vergeten. Dus vandaag probeerde ik zo weinig mogelijk rond te kijken in de hoop om hem zo niet te zien. Dat is me heel de dag gelukt, tot ik over straat liep en hij voorbij mij staptte. Hij keek me zo lang mogelijk aan, en natuurlijk smolt ik weer én zit ik weer dubbel zo hard over hem te denken ><. Who has the same?


    -

    ik!! ik kan jongens ook nooit vergeten


    love is dead and dead is love

    Hij keek jou dus ook aan? Omgosh, maybe he likes you to^^


    Tears are crashing out of my eyes

    ja als ik een jongen écht leuk vin dan is uit me hoofdzetten een hele zware opdracht..
    maar ik denk dat dat voor iedereen geld

    -edit-

    Hij keek jou dus ook aan? Omgosh, maybe he likes you to^^


    uhu -mee eens-

    Hij keek jou dus ook aan? Omgosh, maybe he likes you to^^


    Nou, ik heb 2weken geleden gemerkt dat hij veel naar mij staart. En hij is de mooiste jongen van school, dus kans hebben zal ik niet én iedereen vind het waarschijnlijk knap (;


    -

    Ik. Probeer dus al een hele tijd een jongen te vergeten. Maar vanaf ik hem terug zie smelt ik weer en krijg ik weer de kriebels --"


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja als ik een jongen écht leuk vin dan is uit me hoofdzetten een hele zware opdracht..
    maar ik denk dat dat voor iedereen geld


    denk ik ook ^^
    Het is moeilijk, maar ik denk dat als je hem een lange tijd niet meer ziet, je hem toch kan vergeten?


    -

    Ik, met m'n ex, die van een ander houd, en me daar fucking veel pijn mee doet. Toch blijf ik van hem houden.


    Life is hard and then we die

    ligt eraan hoe leuk de jongen is hè. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    denk ik ook ^^
    Het is moeilijk, maar ik denk dat als je hem een lange tijd niet meer ziet, je hem toch kan vergeten?

    Hangt ervan af hoe graag je hem ziet. Ik heb hem ongeveer een maand à twee niet meer gezien en toch blijft hij nog altijd in mu hoofd zitten. Maar ik heb der ook wel nog veel mee meegemaakt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik niet. Was het maar waar.


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Hangt ervan af hoe graag je hem ziet. Ik heb hem ongeveer een maand à twee niet meer gezien en toch blijft hij nog altijd in mu hoofd zitten. Maar ik heb der ook wel nog veel mee meegemaakt.



    Weetje, ik kén hem nieteens en toch smelt ik als ik hem zie ><.


    -

    (...)
    Weetje, ik kén hem nieteens en toch smelt ik als ik hem zie ><.

    Dat kan ook. Als hij héél erg cute is =') En als ik je zo hoor is hij wel heel erg cute want iedereen van het school loopt wel achter hem? =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Dat kan ook. Als hij héél erg cute is =') En als ik je zo hoor is hij wel heel erg cute want iedereen van het school loopt wel achter hem? =P

    Niet iedereen loopt achter hem, maar wel iedereen vind hem knap ^^. Het is niet dat iedereen met hem wilt, ik wel :Y)


    -

    Dat heb ik ook. Ik weet wie hij is, maar of het andersom is weet ik niet. Mijn bestevriend zit bij hem in de klas. Maar telkens staart hij mij aan enzo, vandaag lacht hij naar mij Ö. Ik draaide mijn hoofd want ik zat zo van: lachte hij nou echt ofniet. Maar het was wel.:$ En telkens als ik ergens op iemand wacht, en hij loopt langs, dan kijkt ie en dan zeggen die vrienden iets en dan draait hij zo om enzo, maarja, boeiend. I THINK HE LIKES YOU. <3 <3


    I can't see the future with tears in my eyes

    jongens vergeten is bijna onmogelijk...
    ik bedoel ik vind ook een jongen leuk en ik probeer hem te vergeten maar dat gat nogal moeilijk als hij bij jou in de klas zit(nog wel eens voor mijn neus) en zich omdraait en met je praat >.<
    but,i think he likes you to


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.