• Ja, ik vertrouw op het internet niet snel mensen. Dat komt door iemand die ik hier heel vroeger heb leren kennen. Ze heeft mij dingen laten geloven die niet zo waren. Ik werd er niet vrolijk van. Ze deed zich voor als iemand die ze niet was en ik geloofde haar. De meeste mensen geloof ik alleen nog maar als ik een goede en duidelijke foto van ze heb het liefst een sign. Soms denk ik dat er steeds meer stukjes op zijn plaats vallen en jij niet de waarheid zegt/bent. Ookal ben je dat wel. Mensen hiermee wil ik jullie waarschuwen vertrouw een ander op het internet nooit te snel!

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    :') Dat heb ik ook hoor ik heb van een paar een mobiele nummer en die heb ik al gemeet dus die vertrouw ik ;')


    Ja inderdaad. (:


    -

    (...)

    Ja inderdaad. (:

    We begrijpen elkaar <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Rose
    Vaagwijf xD
    jij bent egt wnti k heb sign vn jouw <3

    @Renée
    Jeuhh n_n

    Dat was ik niet :X
    Dat was myn over over over over over over over over overgroot oma (:
    Die is nog zó jong dat ze precies op my lykt XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    We begrijpen elkaar <3


    Zeker wel. (;


    -

    ja xD ik heb zo ook iemand leren kenne ^^
    en ik vond fun wat ze me altijd vertelde ^^
    enzoo .. ineens kreeg ik een mail dat ze ziek is, ik geloof haar, een paar maaden later gaat ze dood.. en ik kei veel verdriet hebbe enzo .. xD en dan ineens vind iemand die op netlog, Online en levend :O dus vanaf toen heb ik zo iet vn .. Geen internet vriendinne maar gelukkige is da ondertusse al wa geminderd ^^
    HELL YEAH! <3


    Your Butt is Mine!

    Klopt, op een andere site zei iemand dat ze 13 was, en een half jaar later (ze kende me niet meer zo goed) zei ze dat ze 16 was ;;. Dat is weird. Nee! Niet Weird. Gewoon dom ><


    EGYPTIAN GOD

    Ja, ik vertrouw op het internet niet snel mensen. Dat komt door iemand die ik hier heel vroeger heb leren kennen. Ze heeft mij dingen laten geloven die niet zo waren. Ik werd er niet vrolijk van. Ze deed zich voor als iemand die ze niet was en ik geloofde haar. De meeste mensen geloof ik alleen nog maar als ik een goede en duidelijke foto van ze heb het liefst een sign. Soms denk ik dat er steeds meer stukjes op zijn plaats vallen en jij niet de waarheid zegt/bent. Ookal ben je dat wel. Mensen hiermee wil ik jullie waarschuwen vertrouw een ander op het internet nooit te snel!

    loves, Renée.

    Het internet is ook niet bedoeld om mensen te vertrouwen. Eigenlijk is het één grote zoekmachine, en dit is eigenlijk een site voor quizzen maar ze dachten dat een forum ook wel heel leuk zou zijn. (Dat is het dus wel als je je behoorlijk verveeld)
    Dus waarom zou je mensen op het internet uberhaupt vertrouwen?