• Ja, ik vertrouw op het internet niet snel mensen. Dat komt door iemand die ik hier heel vroeger heb leren kennen. Ze heeft mij dingen laten geloven die niet zo waren. Ik werd er niet vrolijk van. Ze deed zich voor als iemand die ze niet was en ik geloofde haar. De meeste mensen geloof ik alleen nog maar als ik een goede en duidelijke foto van ze heb het liefst een sign. Soms denk ik dat er steeds meer stukjes op zijn plaats vallen en jij niet de waarheid zegt/bent. Ookal ben je dat wel. Mensen hiermee wil ik jullie waarschuwen vertrouw een ander op het internet nooit te snel!

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meisje, alles wat jij hebt meegemaakt heb ik ook doorgemaakt. Op mijn 14e. Ik denk, alleen dat, dat van mij iets erger was. Ze liet me denken dat ik niet meer mocht eten, dat ik mijzelf voor lul moest zettent, en ze pratte me ook nog eens slechte moed in. Mijn 14e levensjaar was dus kortom een hell.
    Daarom wou je dus een foto van mij :Y)


    loveyou.

    Meisje, alles wat jij hebt meegemaakt heb ik ook doorgemaakt. Op mijn 14e. Ik denk, alleen dat, dat van mij iets erger was. Ze liet me denken dat ik niet meer mocht eten, dat ik mijzelf voor lul moest zettent, en ze pratte me ook nog eens slechte moed in. Mijn 14e levensjaar was dus kortom een hell.
    Daarom wou je dus een foto van mij :Y)


    loveyou.


    Ja ;$ En daarom het liefst in kleur etc. Maar ze praate me de put in ik moest me van haar snijden omdat dat de pijn van het leven ze verdragen. Ik mocht ook niet meer eten van der en ik moest me een soort van afsluiten van de buiten wereld. En ik wil niet dat dit anderen overkomt ;$


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ja ;$ En daarom het liefst in kleur etc. Maar ze praate me de put in ik moest me van haar snijden omdat dat de pijn van het leven ze verdragen. Ik mocht ook niet meer eten van der en ik moest me een soort van afsluiten van de buiten wereld. En ik wil niet dat dit anderen overkomt ;$

    wacht, ik had hier ook zo'n topic over. ach laatmaar. Geeft niet, je hoeft je er niet voor te schamen. Ik leef met je mee. <3

    Tja, sommige mensen zijn zo dom om te liegen op het internet. Er was iemand die een foto van zichzelf liet zien, terwijl die van een tsjechische site kwam. Toen zeiden al haar "vriendinnen": "Ja die foto is echt verschrikkelijk(twas een foto van een arm met daarin gesneden: rette mich), maar ze kon er niks aan doen dat die zo populair was."
    En als ze uit het raam was gesprongen en wij roddelden en onze mening over haar gaven, kwam opeens haar vriend om te zeggen dat we niet mochten roddelen. Perfect timing. En na een week was ze weer thuis terwijl ze op het randje van de dood zweefde =.=

    Op het internet is liegen makkelijker dan in RL

    ik cam altijd met mensen van internet. Dus ik weet dat ze niet fake zijn. (:. Ik cam echt fxcking vaak met hun, Maar sommige mensen vertrouw ik ook niet. En zo een situatie heb ik ook meegemaakt. Dat is niet leuk nee!


    I can't see the future with tears in my eyes

    Marieke. ikhaatdatkind

    Ik leef met je mee, ik ken hetzelfde. En dan te bedenken.. dat je haar kent dankzij mij.. :[
    Sollie.

    Tja, sommige mensen zijn zo dom om te liegen op het internet. Er was iemand die een foto van zichzelf liet zien, terwijl die van een tsjechische site kwam. Toen zeiden al haar "vriendinnen": "Ja die foto is echt verschrikkelijk(twas een foto van een arm met daarin gesneden: rette mich), maar ze kon er niks aan doen dat die zo populair was."
    En als ze uit het raam was gesprongen en wij roddelden en onze mening over haar gaven, kwam opeens haar vriend om te zeggen dat we niet mochten roddelen. Perfect timing. En na een week was ze weer thuis terwijl ze op het randje van de dood zweefde =.=

    Op het internet is liegen makkelijker dan in RL


    Ja, en zwak. Mensen beseffen vaak niet wat ze anderen aan doen.

    @Bar.

    No problemo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ja, en zwak. Mensen beseffen vaak niet wat ze anderen aan doen.

    @Barbara.

    No problemo.


    Gelukkig maar. -zucht-

    (...)

    Gelukkig maar. -zucht-

    Wat geberut is, is gebeurt. Ik kan had toch niet meer terug draaien. -Als ik denk aan al die dagen dat ik mij zo heb misdragen denk ik ach had ik maar een tijdmachine (tijdmachine) maar die heb ik niet dus zal ik mijn gedragen en blijven sparen, sparen voor een tijdmachine- En anders was mijn leven nu nooit zo geweest en was ik nooit zo verliefd en had ik niet van die goede vrienden gehad :]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Wat geberut is, is gebeurt. Ik kan had toch niet meer terug draaien. -Als ik denk aan al die dagen dat ik mij zo heb misdragen denk ik ach had ik maar een tijdmachine (tijdmachine) maar die heb ik niet dus zal ik mijn gedragen en blijven sparen, sparen voor een tijdmachine- En anders was mijn leven nu nooit zo geweest en was ik nooit zo verliefd en had ik niet van die goede vrienden gehad :]

    -TIJDMACHINE-
    Ach ja, ik zou het eigelijk ook niet terúg willen draaien. maar ik vond het echt heel zielig dat jij ging huilen en dat wij naar beneden gingen. Eigelijk, had je moeder wel gelijk. :Y)

    (...)
    -TIJDMACHINE-
    Ach ja, ik zou het eigelijk ook niet terúg willen draaien. maar ik vond het echt heel zielig dat jij ging huilen en dat wij naar beneden gingen. Eigelijk, had je moeder wel gelijk. :Y)

    Mijn mama is slim 87D En ik schijnheilig -blub-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Mijn mama is slim 87D En ik schijnheilig -blub-

    http://nl.youtube.com/watch?v=DT6tpUbWOms
    Nu ik mijn afbeeldingen even zat door te speuren, schoot me iets te binnen. Volgens mij was Janina ook zo'n kiend.
    -en bij Lucy heb ik ook een hele tijd getwijveld of ik haar wel kon vertrouwen, maar dat was omdat ik in verwaring was met foto's :Y)-

    Ik had eerst een vriendenclubje via i-net. ( het feit dat we THfan waren hadden we gemeen ) maar later verwaterde dat contact met heel veel, behalve met 1. Die heb ik heel vaak gemeet en was altijd gezellig, totdat ze jaloers werd op mijn vriendschap met een ander meisje en toen kregen we ruzie. En ineens gingen al die andere mensen oude problemen omhoog halen en alles. En nu zeg ik i-net vriendschappen vaarwel :}


    -

    Klopt.
    Had ik ook 1x, maar weetje.. altijd vermoede ik het al. Maar, ik bleef haar maar geloven, maar ergens wist ik dat ze loog. En weetje.. ik had het goed met haar gemaakt, maar daarna heeft ze nog 2x tegen me gelogen. Ik hoef haar niet meer te spreken...
    I know, how it feel.


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    Helaas heb ik daar ook ervaring mee (wel met een jongen en dan iets anders) en ben al een paar maanden op mijn hoede.


    I recycle my thoughts.