• Ja, ik vertrouw op het internet niet snel mensen. Dat komt door iemand die ik hier heel vroeger heb leren kennen. Ze heeft mij dingen laten geloven die niet zo waren. Ik werd er niet vrolijk van. Ze deed zich voor als iemand die ze niet was en ik geloofde haar. De meeste mensen geloof ik alleen nog maar als ik een goede en duidelijke foto van ze heb het liefst een sign. Soms denk ik dat er steeds meer stukjes op zijn plaats vallen en jij niet de waarheid zegt/bent. Ookal ben je dat wel. Mensen hiermee wil ik jullie waarschuwen vertrouw een ander op het internet nooit te snel!

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb net hetzelfde als jou meegemaakt ;3


    -

    Ik kijk wel uit. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb net hetzelfde als jou meegemaakt ;3

    Dat is echt rot.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben daar ook bang voor. En ik wil dat zeker niet meemaken, dus pas ik wel op. Echt rot voor je en ik hoop dat je het niet meer moet meemaken x


    What you see, is what you get.

    Thnx voor de raad, lieverd <3


    I found myself in Wonderland.

    (...)
    Dat is echt rot.


    Inderdaad,
    komt er nog eens bij dat ik haar echt doodgraag had.. Hoe kan je zo laag doen? >< wat is er mis met jezelf zijn? Als ik eraan denk, moet ik toegeven dat ik die tijd nog altijd mis. Onze gesprekken etc., ik wou dat ze was zoals ze beweerde dat ze was en niet gelogen had. Kut ><


    -

    Maar, hoe kwam je daar dan achter dat ze niet de waarheid zei/typte?


    I found myself in Wonderland.

    Ik let wel op, met wie ik omga op het internet en stuff, maar ik ga ook niet gauw meeten &nd stuff, om de simpele reden dat ik bang ben dat het strax vieze pedo's ofzo zyn. Voordat ik ga meeten wil ik die persoon wel op msn/ over de telefoon gesproken hebben enzo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vertrouw sowieso niemand op het net. Je kan je zo makkelijk voordoen als iemand anders.
    Wie weet zijn de foto's in mijn fb wel m'n nichtje en ben ik een vader van 40 met twee dochters.


    No growth of the heart is ever a waste

    idd je moe niej idereen vertrouwen


    love is dead and dead is love

    Ik vertrouw niet snel iemand via internet. Ik kijk zekers uit. (: Maar toch zijn er enkele die ik wél vertrouw en aan wie ik veel vertel. :} Maar van diegene weet ik ook zekers dat zij niet een vieze oude vent ofzo zijn.

    Mij kan je absoluut vertrouwen allerliefste Renée, want dat heb ik vroeger ook meergemaakt met een kind hier op Quizlet x_x Niet fijn. :') En als ik een webcam heb zal ik wel eens een sign voor je maken.


    All was well.

    Ik heb dat wel meerdere keren meegemaakt Renéetje maar er is niks aan te doen. sommige kindjes zijn gewoon bitches. en ik heb lekker bewijs dat ik echt ben O_o xD JULIAA WAAR ZIT JE?! [/gaat op zoek naar Envy] wnt zij hebt mij gemeet xDen zij hebt/had foto van ons :D


    We can only learn to love by loving.

    Maar, hoe kwam je daar dan achter dat ze niet de waarheid zei/typte?

    Ze liet foto's van zichzelf zien die ik later terug vond op internet en vertelde dat ze zichzelf sneed haar ouders haar verwaarloosde en dat ze 13 was en zwanger etc. Ik begon dit onwerkelijk te vinden en later zag ik haar netlog er stonden andere foto's en ze is ook niet zo raar..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Lize & Nicol

    Kijk jullie vertrouw ik wel <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.