• Is er hier nog een persoontje dat zn profielkeuze moet maken dit jaar? Ik dus wel. En net krijg ik dus zo'n mailtje van de decaan. >< Dat je al snel je voorlopige profielkeuze bekend moet maken, maar ik heb dus nog geen idee! >< Ik weet echt niet wat ik moet. >< Iemand hetzelfde probleem?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb echt geen idee wat ik later wil worden. En eigenlijk ál mijn punten zijn goed. Kun je wel zeggen dat ik daar blij mee moet zijn, maar er valt dus eigenlijk niks weg wat ik niet kan.
    Bij ons op school hebben we boekjes, om je te helpen kijken waar je intresses liggen, maar die van mij liggen overal verspreid:') Dus nu ga ik binnenkort een proffecionele test laten doen, dat kost wel heel veel geld, maar volgens mijn ouders kost het later meer geld als ik de verkeerde keuze maak^^'
    Eerst wilde ik dus CM kiezen, maar vandaag zijn we naar onze nieuwe school gegaan[onze school gaat fuseren, ik moet volgend jaar naar een andere locatie] en toen ik de inhoud van de profielen hoorde denk nu ik dat ik toch maar EM pak. Maar dat zal nog wel veranderen:')
    Dit was mijn -laaange- verhaal:')


    If you want me to listen, whisper...

    Wel niveau heb je, want het verschilt tussen VMBO en HAVO/VWO

    Ikzelf heb em een aardig tijdje terug moeten maken (zit nu in 6e). Ik zat toentertijd te twijfelen tussen CM en NG. Ik heb NG gekozen, omdat mijn ouders ook in de zorg zitten. En ik meende nog dierenarts te willen worden.
    Nu heb ik als vervolgstudie Nederlandse Taal En Cultuur gekozen. maar toch heb ik geen spijt van het feit dat ik NG heb gekozen. Ik kan nu verschillende kanten op als NL toch neit mijn ding is. Hoewel mijn slechtste vakken toch mijn profielvakken zijn :(

    Ik *steekt vinger op*

    Het gaat E&M worden met Natuurkunde en Biologie.


    I am an idiot, I move.

    Huh, wat is dat?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga Cultuur Maatschappij doen x'D
    Dan heb ik tenminste kunst en kan ik Wiskunde ! (of C) kiezen xD
    Dat is echt heel slecht bij mij x']


    Xx~They say this will be forever~xX

    ? *doesn't get it.*


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm.. we moeten de voorlopige over 2 weken inleveren de vaste 1 april :S ben echt bang dat ik het verkeerde kies.. ga cultuur en maatschappij doen.. dat vind ik gewoon simpelweg leuker.. het enige probleem is.. ik heb een negatief advies voor wiskunde,, dus eigelijk kan ik helemaal geen enkel profiel doen.. AARGHH ik haat het derde


    rawr! I'm a pirate

    Dat is van waar je die test ofzoiets moest doen laatst? Of ben ik mis?
    Nouja, ik hoop dat je probleem opgelost geraakt. :}
    xx

    Woooooooooooooow Ik snap hem niet :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neen, ik niet. Ik woon in Beligë, :'D


    Listen to what we're not saying..