• Is er hier nog een persoontje dat zn profielkeuze moet maken dit jaar? Ik dus wel. En net krijg ik dus zo'n mailtje van de decaan. >< Dat je al snel je voorlopige profielkeuze bekend moet maken, maar ik heb dus nog geen idee! >< Ik weet echt niet wat ik moet. >< Iemand hetzelfde probleem?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    profielkeuze? Hllow, ik ben maar een belg hoor ^^


    -

    Ja, ik moet hem over twee weken inleveren.

    profielkeuze? Hllow, ik ben maar een belg hoor ^^

    hahja. volgens mij is dat iets wat alleen in nederland is. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    hahja. volgens mij is dat iets wat alleen in nederland is. :'D

    dacht ik al ^^


    -

    Ik heb mijn voorlopige keuze nu al moeten maken, maarjaa ik weet het eigenlijk ook niet zo goed, twijfel nogal zwaar tussen N&G en C&M.
    Een vriendin van mij had ook geen enkel idee en is met de decaan erover gaan praten, nu heeft ze er een beter idee over, misschien ook een idee voor jou?
    Veel Succes

    X


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ik heb mijn voorlopige keuze nu al moeten maken, maarjaa ik weet het eigenlijk ook niet zo goed, twijfel nogal zwaar tussen N&G en C&M.
    Een vriendin van mij had ook geen enkel idee en is met de decaan erover gaan praten, nu heeft ze er een beter idee over, misschien ook een idee voor jou?
    Veel Succes

    X

    Ja, misschien moet ik dat ook maar doen. Maar kijk, ik wil NG, maar mn cijfers zijn niet toppie, maar ik zou het opzich wel kunnen, maar al mijn leraren praten me EM aan. >< dus ik weet het niet. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga voor E&M denk ik.


    Life is hard and then we die

    Wat is een profielkeuze als ik vragen mag? (A)(':


    007

    Ja, misschien moet ik dat ook maar doen. Maar kijk, ik wil NG, maar mn cijfers zijn niet toppie, maar ik zou het opzich wel kunnen, maar al mijn leraren praten me EM aan. >< dus ik weet het niet. ><


    Ja, mijn cijfers zijn ook niet geweldig, daardoor kan ik N&G al niet pakken, dus moet zowiezo een paar dingen ophalen.
    Maar als jij het aankunt en jij N&G liever wilt moet je dat pakken, niet dat wat de leraren zeggen, als jij door hun E&M kiest en je vind er niks aan is dat ook maar zonde. Je moet kiezen wat jouw het beste lijkt <3


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ik heb tot het einde van het jaar om een profiel keuze te maken, maar ik weet al welke ik ga doen. ik ga voor N&G ;)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    naah. zit in de 2e van vwo. :]

    Wat is een profielkeuze als ik vragen mag? (':

    Er zijn vier profielen;
    C&M = Cultuur en Maatschappij
    E&M = Economie en Maatschappij
    N&G = Natuur en Gezondheid
    N&T = Natuur en Techniek

    In Nederland moet je in de derde een keuze maken uit een van die vier, je krijgt dan meer met die vakken te maken en bijv. bij C&M heb je kunstgeschiedenis enz en dan kun je andere vakken laten vallen.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Hazooo, ik denk dat wij iets hebben dat daar ook op trekt, gewoon een keuze maken, maar dan minder algemeen, denk ik :)


    007

    (...)

    Ja, mijn cijfers zijn ook niet geweldig, daardoor kan ik N&G al niet pakken, dus moet zowiezo een paar dingen ophalen.
    Maar als jij het aankunt en jij N&G liever wilt moet je dat pakken, niet dat wat de leraren zeggen, als jij door hun E&M kiest en je vind er niks aan is dat ook maar zonde. Je moet kiezen wat jouw het beste lijkt <3

    Je hebt wel gelijk, alleen ik weet niet of ik het aankan. :l Het wordt natuurlijk allemaal wel moeilijker enzo. ö Maar ze praten me EM aan omdat ze denken dat ik het niet kan enzo.. En stel dat ik verkeerd kies, dan moet ik dus waarschijnlijk een jaar over doen. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik moet het over 2 weken inleveren mr ik weet het ook ng niej


    love is dead and dead is love