• Aller eerst, Ik val op meisjes. Nu mogen jullie van alles over mij denken, mogen jullie ook doen maar dan hoef ik het niet te weten.
    Ik had dus verkering met een meisje, Lindsey. Ze is ontzettend aardig, en lief maar ook ontzettend onzeker. 3 Dagen geleden is het uit gegaan, omdat zij vond dat ze mij niet kon voldoen. Dat doet ze dus uiteraard wel. Gister, kwam ze dus langs om alles uit te leggen en haar excusses aan geboden. Ik had het haar vergeven. Toen gingen we dus slapen, en lag ik daar, naast haar. Toen pakte ze mijn hand, en legde die op haar hart. Samen, onze vingers verstrengelt. Ik voelde me, eigelijk best ontzettend gelukkig. 'ik hou nog wel van jou' had ze zacht gefluisterd, maar ik heb het gehoort! en. toen we wakker werden, voelde ik me raar.
    Aan de ene kant, doe ik mijzelf er goed aan om bij haar te zijn. maar aan de andere kant, hoef ik haar niet meer.
    Dubbelgevoelens.
    Ik hoef jullie advies & medelijden niet, ik moest het gewoon even kwijt.
    x
    Mika .

    Goed dat je ervoor uit durft te komen, dat lucht behoorlijk op.
    Ik weet verder ook niks meer te zeggen, ik zou echt niet weten wat ik zou doen op dat moment ><
    xoxo'


    ok

    k heb echt respeckt voor zulke mensen, die de waarheid en gevoelens in zo'n forum durfen te zetten, want ja. niet iedereen doet dat

    Ik val ook op meisjes... Sinds vandaag heb ik écht verkering met, tja mijn dinnetje dus. Ze heeft voor mij haar vriendje gedumpt, omdat ze duizend keer meer van mij houd, zei ze...! En op dat moment voelde ik me ook zo gelukkig!

    x


    Scream for mercy!

    Al mijn vrienden en iedereen die hier op heeft gereageerd, dank je wel. Ik zit alleen nu in Duitsland, dus volgende week zie ik haar. :[
    Ik zal naar mijn hart luisteren, en we zullen dus een break nemen. <3

    Lieverd, als er iets is, ik wil altijd naar je luisteren.

    Your Appelpit


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Mika, je komt er wel door heen we hebben het hier gister ook over gehad. Als je maar gewoon doet waarvan jij denkt dat het beste is. Als je Lindsey houd dan ben je gelukkig en wil je haar niet meer merk je dat van zelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga nu niet anders naar je kijken ofzo hoor, ja ik kende je niet zo goed maarja, ik heb gewoon respect voorje omdat je dat hier zo voor durft uit te komen!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zoals iedereen hier boven mij al zei: respect voor jou! (: Volg gewoon je hart! x

    Al mijn vrienden en iedereen die hier op heeft gereageerd, dank je wel. Ik zit alleen nu in Duitsland, dus volgende week zie ik haar. :[
    Ik zal naar mijn hart luisteren, en we zullen dus een break nemen. <3


    Mika jij in D-land, nauw lekker is dat.
    Ik mis je .<3


    *He's the one.

    Weetje, ik vind jou echt rocken 8D Respect voor jou ;)
    Volg je hart, veel succes ermee (K)

    xx Kenzkid (I like U (flower)


    Candycorekid.