• Aller eerst, Ik val op meisjes. Nu mogen jullie van alles over mij denken, mogen jullie ook doen maar dan hoef ik het niet te weten.
    Ik had dus verkering met een meisje, Lindsey. Ze is ontzettend aardig, en lief maar ook ontzettend onzeker. 3 Dagen geleden is het uit gegaan, omdat zij vond dat ze mij niet kon voldoen. Dat doet ze dus uiteraard wel. Gister, kwam ze dus langs om alles uit te leggen en haar excusses aan geboden. Ik had het haar vergeven. Toen gingen we dus slapen, en lag ik daar, naast haar. Toen pakte ze mijn hand, en legde die op haar hart. Samen, onze vingers verstrengelt. Ik voelde me, eigelijk best ontzettend gelukkig. 'ik hou nog wel van jou' had ze zacht gefluisterd, maar ik heb het gehoort! en. toen we wakker werden, voelde ik me raar.
    Aan de ene kant, doe ik mijzelf er goed aan om bij haar te zijn. maar aan de andere kant, hoef ik haar niet meer.
    Dubbelgevoelens.
    Ik hoef jullie advies & medelijden niet, ik moest het gewoon even kwijt.
    x
    Mika .

    ik heb respect voor jou! dah je voor je mening uit durft te komen


    love is dead and dead is love

    Schat, mijn advies kan je niet krijgen want ik heb er geen.
    Lovedingen zijn niets voor mij.
    Ik heb er trouwens geen problems mee dat je op meisjes valt.


    Innocence.

    toch zeg ik iets
    waarom zouden we negatief denken tis jou leven ik heb zelf 2 meiden als virendinnen die met elkaar hebben 1 gewwon lesby en de ander bisexual

    zo -- maar goed dat je het uite


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Dankje voor jullie respect, ik ben er altijd al best 'open' over geweest.
    En ik dacht, ik zeg het er maar even bij want je hebt van die mensen... -_-'

    hmm.. ik weet het niet, misschien gaat het wel over?
    en Misschien vind je haar straks niet meer leuk..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    toch zeg ik iets
    waarom zouden we negatief denken tis jou leven ik heb zelf 2 meiden als virendinnen die met elkaar hebben 1 gewwon lesby en de ander bisexual

    zo -- maar goed dat je het uite


    agree <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik vind het echt heel cool van je dat je het zo durft te vertellen (Y) Echt mijn respect heb je. Maar als je haar echt niet meer leuk vind dan moet je haar niet voor het lijntje houden want uiteindelijk doe je niet alleen haar pijn, maar ook jezelf. Als je haar alleen soms niet leuk vind krijg je er spijt van als je het uitmaakt.

    Wat een rot keuze >.<

    Vind het wel heel cool van je :)

    -xxx-


    You can never wear to much black

    Net zoals alle andere mensen hierboven heb ik er totaal geen problemen mee dat je op meisjes valt. Dit betekent niet dat je minder mens bent en de mensen die er wél moeilijk over doen, hebben gewoonweg geen leven. Ik weet ook niet precies wat je moet doen, maar het beste is denk ik goed te overwegen of je haar nu nog leuk vind of niet. En als je tot de conclusie komt dat dit niet meer zo is, dan is het het beste om hier voor uit te komen. Anders wordt jij er niet gelukkig van, maar zij ook niet. Succes ermee!

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Listen to your heart(H)
    En ik heb er ook totaal geen problemen mee dat je op meisjes valt. Als dat jou 'ware' ik is dan is het toch goed ^^


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Vooral geen overhaaste beslissingen maken..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jou gevoelens zullen je uiteindelijk toch wel je weg wijzen sgat ;), nu gaat dat moeilijk, maar uiteindelijk kom je het vanzelf te weten (A)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    -geeft dus geen mening + advies. Hmm.. ben ik snel uitgepraat-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het gek dat mensen op andere van hetzelfde geslacht vallen :')
    Dat betekend niet dat ik ze vies of stom ofzo vind !
    Ik vind het gewoon gek ^-^


    All was well.

    Advies &nd medelyden zul je van my niet krygen, hunney.
    Het is ook zeer goed, dat je er voor uit durft te komen.En als je ooit iets kwijt wilt, wat dan ook, je mag altijd naar me toe komen. Ik sta altyd klaar voor je.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lieve Mika zo een dinggetjjes mag je altijd aan mij kwijt,.x


    *He's the one.