• Ik ben dus bang in het donker, en dat haat ik..

    wie nog meer?


    Shak a Shake it. ,.,

    Nee ?


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben ook bang in et donker!! gelukkig ben ik zo tezien niet de enige(A)

    Ik soms..
    Gelukkig ben ik ni de enige:)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ik ben het heel lang geweest, maar tegenwoordig voel ik me hooguit onprettig in het donker. Wil altijd wel zo snel mogelijk uit een donkere kamer.
    Gelukkig ben ik niet de enige die er last van heeft (:


    I clicked my heels and wished for you.

    bwa niet echt, maar vroeger toen ik klein was wel een beetje


    You're a star in heaven.

    Ik niet. Ik vind het juist fijner.. ik val anders amper in slaap.
    En veel engs heeft de duisternis ons niet te bieden, toch?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als ik een enge film heb gezien O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Ikke niet :3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik!
    Maar ik laat mn gordijn altijd nog een heel stuk open waardoor ik redelijk veel licht heb:Y)

    x


    Let's do this poo

    ik >.<
    elke keer denk ik dat er iemand in me kamer is of als ik naar de wc moet dat er iemand achter me aan zit >.<
    dat heb ik al vanaf dat ik 10 ben toen zag ik een keer iemand aan mijn voeteneinde van me bed staan en die wou niet weg...


    dream, dare, fly!

    ik als ik aan geesten begin te denken of een enge film heb gezien, anders niet.


    the same.


    I am an idiot, I move.

    ik ben soms bang in het donker niet altijd,, ik ben wel bang in de donker buiten ofzo.. maarja..
    vroeger dacht ik altijd als het donker was dat er een enge grijnzende zwarte piet achter het muurtje stond bij de deur dus ik durfde me licht niet uit.. en nu ben ik soms nog bang als ik wat engs hoor ofzo of als er veel wind staat xD maar verder eigenlijk niet :P..


    Nvt

    Ik niet. Ik vind het juist fijner.. ik val anders amper in slaap.
    En veel engs heeft de duisternis ons niet te bieden, toch?
    En jij weet dat ik het daar niet mee eens ben. En ik haat het donker. Echt.. ik háát het.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)En jij weet dat ik het daar niet mee eens ben. En ik haat het donker. Echt.. ik háát het.

    Ik ga altijd heeeel eng denken in het donker en dan ben ik echt een schijtluis. Maar jouw angst voor het donker, is helemaal anders. ):