• Dat vroeg ik me af, want ik zie alleen maar Tokio hotel voorbij glippen... En dat vind ik persoonlijk niet zo'n mooi uitzicht.. Forgive me..

    x.xxx


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Shak a Shake it. ,.,

    niet iedereen wel veel


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Zet boven in de hoek het Tokio Hotel filter aan. Dan is het meeste over Tokio Hotel weg. Owja en ik ben geen fan!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nee, er zijn genoeg mensjes die dat niet zijn hiero^^


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik was fan. Ik ben afgekickt. Ik luister nog wel de liedjes, want die blijven goed.


    Life is hard and then we die

    ik ben wel fan maar nee neit eidereen is fan, je kan gewoon tokio hotel filter aans ette door helemaal bove in tokio hotel filter AAN te klikke^^ end an zie je neit veel tokio hotel meer. die heb selfs ik soms nog aan staan xD

    Neen, ik niet, niet meer. (:

    Ik ben een trouwe fan (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nope, ik niet. Never was and never will be. Maar respect voor degenen die het wel zijn ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik ben geen fan^^


    Better to leave than to be gone.

    Fan ^^


    Your Butt is Mine!

    Nee.


    It's all for you, my butterfly.

    ik ben geen fan, wel geweest. Maar ze zijn voortaan veels te soft voor mij, --'


    I can't see the future with tears in my eyes

    Half.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, ik ben fan.
    Nee, ik ben geen hysterische maloot die gaat gillen en huilen om die jongens. Ik geef toe, ooit (de eerste paar weken dat ik fan werd) was ik wel zo, maar dat was al snel over. Mij gaat het om de muziek.

    nee hoor, niet iedereen is fan (ja ik wel).
    (en tegen die quizzen: filter)


    I am an idiot, I move.