• Hoewel ik vaak een onaardig kreng was, zat Pip toch graag bij mij. En oké, laten we nu even eerlijk zijn, Pip is niet het aller slimste kind op aarde. Verre van zelfs. Ze was beeldschoon, echt waar. Ze had van dat lange, goudblonde haar dat half krullerig over haar schouders viel, en met haar donkerblauwe ogen kon ze je zo diep aankijken dat je het gevoel had dat je elk moment van je stokje kon gaan. Ze had de meest krachtige stem die ik ooit had gehoord, en haar behoefte naar aandacht lag soms heel hoog. Pip was eigenlijk het tegenovergestelde van mij. Ze was beeldschoon, ze was creatief, talentvol en niet slim. Alles waarvan ik het tegenovergestelde was.

    Tessa is een volkomen normaal meisje, net als haar beste vriendin Pip. Hoewel Tessa en Pip totaal verschillen, komen ze toch goed met elkaar overeen. Tessa is een boekenwurm die graag dingen weet, terwijl Pip een talentvolle, ietwat domme, knappe meid is. Als Pip in de vakantie naar een groot kamp gaat om daar te gaan zingen, gaat het mis. Pip krijgt een contract aangeboden, maar ziet niet dat ze de afgrond induikt. Haar leven staat op het punt om een grote, negatieve wending te nemen, en Tessa zal dan ook alles doen om haar tegen te houden de foute keuzes te nemen.
    Een verhaal over Tessa, die al haar ritmes doorbreekt om Pip te redden van de wereld waar ze nog lang niet klaar voor is.
    Deel één.


    rules don't stop me

    Hij is leuk. (krul)

    MELDING
    Dit is géén verhaal met Tokio Hotel, Robert Pattinson, Taylor Lautner of iets anders. Dit is een verhaal dat gebaseerd is op de fantasie van mij en Eva.


    rules don't stop me

    Heel leuk, en echt origineel ik ga hem maken(flower)

    Oeeeeh dankje : D!!


    I recycle my thoughts.