• Ik voel me soms helemaal niet thuis in m'n klas, weet je. Zij hebben allemaal van de hoogopgeleide ouders [/ik zit namelijk op VWO]. Die zijn project ontwikkelaar en blabla. Mijn vader is daarintegen schilder en mn mams is niet echt iets. Mijn ouders hebben huishoudschool gedaan en m'n zusje doet VMBO kader. Hun ouders allemaal vwo of havo. ô.o Dan voel ik me best wel anders eerlijk gezegd. >< Ik ben de enige bij mij thuis die goed kan leren. ><
    Hebben jullie dat ook? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)Ik weet wat het is. :$ Ik wil oncoloog worden. :$ maar mijn ouders moeten daar ook wat langer voor werken.
    Vet ^^ dan moet je wel een Natuurprofiel gaan doen. Ik vind dat echt verschrikkelijk, daarom wil ik ook de economie in =P


    Life is hard and then we die

    (...)
    nou, hou het maar op opleidingen die niet zo hoog zijn als VWO. (:

    Oké, dan weet ik al ietsje meer. ;}

    (...)
    Voor mij is dat meer dan genoeg, maar die kinderen kijken me meestal wat vreemd aan als ik het vertel enzo. ö

    bij mij moeten ze altijd laggen vooral als ik zeg dat hij nu een soort timeleider is in het lab van het ziekenhuis

    maar wat boeit het jou wat zij vinden het gaat tog om jou en je ouders


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Dat heb ik ook^^
    mijn vader heeft lts/mts gedaan en mijn moeder huishoudschool:')
    en bij mij in de klas zijn zoveel ouders arts of advocaat ofzo, en dan vinden ze het dan raar dat ik niet mee wilde op een skireisje van school -wat behoorlijk duur was- [/dat reisje ging uiteindelijk toch niet door:Y)]


    If you want me to listen, whisper...

    Dat heb ik ook^^
    mijn vader heeft lts/mts gedaan en mijn moeder huishoudschool:')
    en bij mij in de klas zijn zoveel ouders arts of advocaat ofzo, en dan vinden ze het dan raar dat ik niet mee wilde op een skireisje van school -wat behoorlijk duur was- [/dat reisje ging uiteindelijk toch niet door:Y)]

    ja, ik bedoel, we zijn niet allemaal zo rijk. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    ja, ik bedoel, we zijn niet allemaal zo rijk. ><


    Het is echt niet dat ik arm ben ofzo, alleen een skireisje van 600 euri in totaal [/terwijl ik nieteens kan skienXD] is wat te duur^^'


    If you want me to listen, whisper...

    Ik kon gymnasium doen, maar latijn is ku dus ik doe nu atheneum en mijn pa is slechtgeschoolde account maneger e mijn ma is een rampekind geweest en werkt nu als assistent bij de biebliotheek. De super nerd avn onze klas heeft werkloze ouders, dus het zegt helemaal niks!


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Nee, heb ik niet. Ik bemoei me niet met mijn klasgenoten omdat ik ze allemaal niet mag, dus kan me niks schelen wat hun ouders doen (:


    -

    Het maakt toch niet uit wat je ouders doen eigenlijk? Je moet er trots op zijn dat juist JIJ goed kan leren! Mijn moeder werkt bij de belasting-telefoon, en mijn vader klust.. Dus die hebben ook niet echt iets om over op te scheppen $:. Wees trots op jezelf ;'D! Ik wou wel dat ik zo goed kon leren ;'D


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Het maakt toch niet uit wat je ouders doen eigenlijk? Je moet er trots op zijn dat juist JIJ goed kan leren! Mijn moeder werkt bij de belasting-telefoon, en mijn vader klust.. Dus die hebben ook niet echt iets om over op te scheppen $:. Wees trots op jezelf ;'D! Ik wou wel dat ik zo goed kon leren ;'D

    je wil niet weten hoe blij ik daarmee ben, want mn zusje doet dus vmbo en die heeft serieus geen leven op school. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Het is echt niet dat ik arm ben ofzo, alleen een skireisje van 600 euri in totaal [/terwijl ik nieteens kan skienXD] is wat te duur^^'

    ik bedoelde ook niet te zeggen dat je arm bent hoor. ö sorry als je het zo opvatte. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik doe Theoretische leerweg

    mijn moeder deet de huishuods schol en mijn vader, geeen idee wat die deed


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Er zijn volgens mij maar weinig mensen die elkaar nog beoordelen op de opleiding/baan van hun ouders. Als ze dat wel doen, zijn het gewoon stomme snobs.
    Mijn ouders hebben allebei VWO gedaan en mijn vader is hoogbegaafd. Zij denken dat ik het ook ben en dus heb ik heel erg het gevoel dat ik goed moet presteren, omdat ze anders niet trots op me zijn. Dat is ook best wel kut -.-'


    I clicked my heels and wished for you.

    Er zijn volgens mij maar weinig mensen die elkaar nog beoordelen op de opleiding/baan van hun ouders. Als ze dat wel doen, zijn het gewoon stomme snobs.
    Mijn ouders hebben allebei VWO gedaan en mijn vader is hoogbegaafd. Zij denken dat ik het ook ben en dus heb ik heel erg het gevoel dat ik goed moet presteren, omdat ze anders niet trots op me zijn. Dat is ook best wel kut -.-'

    ghehe, en dat gevoel ken ik ook. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En nouja, mijn mama is kleuterjuffrouw en mijn papa werkt bij de waterleiding. Weet ik veel wat hij juist allemaal moet doen. (:
    Ik weet in elk geval niet wat de ouders van mijn klasgenoten doen.
    Maar het lijkt me wel sneu voor je. -_-"
    x

    De waterleiding x'd ik vind dat nog altijd grappig ;D

    Je mama had in een bloemenwinkel moeten werken x'd
    Oke sorry (;
    Eum mijn mama werkt momenteel niet en ik weet niet wat mijn papa doet. Dus.. eum ik weet niet (;