• Hij negeerd me de laatste tijd nogal, en ik heb dus het gevoel dat hij niet meer van me houd.. Maar moet ik dat dus zo voelen of niet?

    xxx,x


    Shak a Shake it. ,.,

    Ga met hem praten?


    Life is hard and then we die

    DUMPEN!!!


    *He's the one.

    Ga met hem praten?

    Dan vind hij dat ik jaloers ben, ik bedoel, hij zegt de hele tijd, dat ik hem niet loslaat enzo, maar ik bedoel hij is toch mijn vriend..?


    Shak a Shake it. ,.,

    Kill him.


    I'm Better Than You..

    Hij is zo lief, ik kan hem toch niet killen?


    Shak a Shake it. ,.,

    ik zit met hetzelfde probleem ik dacht da ook dat hij niet meer van me hield mar hij is gewoon verslaafd aan een game dus daarom hoorde ik niet veel meer van hem --'
    je moet het gewoon vrage of er iets is ofz

    Vrienden zijn kut
    Want ze laten je alleen maar kut voelen
    En t kutste is dat je ze toch niet wilt laten gaan

    DUMPEN!!!

    Jij gaat zo te zien voor de harde aanpak! :Y) xD


    You'll never dream alone. <3

    Vraag of hij ng vn je houd :]


    None but ourselves can free our minds.

    Ja sure why not^^


    *He's the one.

    Gewoon vragen of er iets is. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kill him.

    Whaha!
    Ik ga lekkr mee dan! :Y)


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Stuur hem een smsje, ''Sorry als ik het mis heb, maar je geeft me het gevoel dat je niet meer van me houd/me niet meer leuk vind.. Is dat zo :$?'', zoiets ö.


    I don't need words to feel those lips.

    Jongens hebben net zoals meiden ook meer dingen aan z'n hoofd. Wat ik heb geleerd van mijn vorige relatie is,als jongens zo doen. Dan hebben ze een probleem(of meerdere) en daar willen ze hun vriendin dan niet bij betrekken.Ookal weten ze dat de vriendin wil helpen. Gewoon even met rust laten.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zo heb ik da duidelijk gemaakt aan men ex dat ik hem niet meer moest.. Maar mss heeft hij wel een goede reden? en wilt hij je helemaal niet kwijt offzo ^^


    Your Butt is Mine!