• Op onze school hangen dus van die posters met teksten als : 'Anorexia,Be Clever Eat Forever' & 'Kabouter Spillebeen is dood hij had te veel paddo's gerookt ' xD ik vind die posters dus like cool en sommige zinnen zijn echt geweldig maar goed wat vind jij nou coole zinnen op sommige posters in jouw school ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons hangen er geen, die kleine kinders kunnen er niet met hun tengels afblijven ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Er was wel een keer een leuk gedicht, maar die ben ik vergeten xD


    : )

    Iets van scheit & gaap ofzo ><
    Heel saai. Maar wel allemaal zelfgemaakte schilderijen&foto's. :]


    Underdog, just look at the mess you made.

    nou ik zit op zo'n focking boerenschool bij ons hangen alleen postrs van tractoren :S
    mr dah lijkt me best cool

    Ghehe, bij mijn eerdere school ook. Maar boerenscholen zijn echt vet beter als de kakschool waar ik nu op zit =='
    No insult to kak ofcourse, maar hoe sommige lui zich gedragen.. sjees.


    No growth of the heart is ever a waste

    bij ons op school is dr een soort actie x'] wie een toffe zin bedenkt mag die aan t secetariaat doorgeve en die make dr dn een poster vn. Wie op t einde van t jaar de beste zin heeft wint iets geloof ik mr wat ... xD


    <i>I'm Already Cursed</i>

    bij ons hangen er vooral Romeinse Keizers, gedichten en posters van universiteiten aan de muren. maar de dingen bij Scheikunde zijn wel geniaal. (iets in de trant van: Bij ons zijn praktijk en theorie verenigd, niks werkt en niemand weet waarom.)


    I am an idiot, I move.

    bij ons hangen artiesten -gayhandje-


    don't Worry...Be gay.

    Wij mogen gewoon posters in klas hangen die we mooi vinden x'D
    Er hangen best wel leuke, maar ook saaie (denkt aan Zac Efron, Rihanna enzo).
    En er hangt ook een landkaart van Frankrijk en van Duitsland >.<

    En op de speelplaats enzo, hangen gedichten en van die reuzeposters zoals die van in de cinema. (;


    Never run out of reasons to smile...

    bij.. ons hangen geen posters xD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Bij ons hangen er foto's van alleklassen,
    Schoolfoto's,Gala foto's whatevuur,
    En ik ben zo gevreesd dat ik er binnenkort ook kom te hangen =w='

    Er hangt bij ons een poster van Alphabeat ergens. En van andere bands die ik niet ken =.=
    En in sommige lokalen dingen van Loesje.
    En nog wel meer domme dingen XD

    Posters met iets over 'ons geloof op ofzo..
    Geen idee eigenlijk.
    En dan ook soms een paar affiches van leerlingen, van iets waar ze aan meewerken, of van ene fuif ofzo^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    OHJA. Ook eentje van Avril Lavigne. XD
    En Enrique Iglesias =.=
    En nog wel wat.

    Door de school heen staan op witte muren gekleurde teksten geschilderd zoals; 'het leukste wat je kan worden is jezelf' enzo. En in de lokalen hangen gewoon posters van de vakken die daar meestal worden gegeven.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Niet met teksten, maar wel eentje met Tokio Hotel! Maar ik heb geen les in dat lokaal, ik ben er zelfs nog nooit geweest :(


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.