• Dus ik had een stapelbed, maar dat kraakte te veel, dus sliep ik al enkele maanden op een matras :') Maar vandaag ga ik dus naar de Ikea om een nieuw bed te halen. Dat stapelbed moest dus weg. Oké dus gingen ik en n broer ( wij hebben vandaag geen school zie topic : 'wie heeft er vandaag allemaal geen school ? ._.' ) en mn vader en moeder het uit elkaar halen. Maar toen viel dat ding ineesn helemaal uit elkaar récht op mn kop ö als ik geen snelle reflex had gehad en mn handen boven mn hoofd had gezwierd, zat der nu een gat in --'


    All was well.

    Aaaai x'D
    ik ging een x te snel oversteken, en toen werd k bijna aangereden door n politie auto x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    En ik was bijna van een berg gevallen x_x
    oké toch niet xp


    All was well.

    HAHAHAHA X'D
    Lol x'D
    En bij me pa schoot het net in zn rug x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wow 0.o engig.
    Ik ben een keer in een moeras gevallen ='D


    Life is hard and then we die

    Mn moeder was door drijfzand gezakt xp


    All was well.

    ikke 3 keer in de sloot..!!! ik ben er trots op nou ik zal je zeggen doe het nit naa want je :Stinkt..

    en ik be neen keer onder getuft door een geit op vakantie want me pa liep die geit te kloten! omg ik lach toen plat nu weeromdat het te melig is XD


    Some angels have no wings.

    ik sprong voor een scooter
    die ik niet had gezien
    XD


    AAP

    ik sprong voor een scooter
    die ik niet had gezien
    XD

    zoiets heet een mislukte zelfmoordpoging x'D
    Nee jk


    The economy is suffering, let it DIE!

    vreselijk x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    =3 ik heb ooit een auto ongeluk gehad GheGhe, maar neen like, srsly, ik was bijna door eht raam gevlogen als ik niet nét was gaan zitten want nog geen vijf seconden later reed er een stomme BMW tegen de auto >< Ik was drie jaar ofso!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik was bijna verdronken in een zwembad.:O


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.

    autsh.

    Ik heb bijna elke dag bijna dood ervaringen als ik op de fiets zit.Maar dat van jou is wel even ietsjes anders.


    People who are meant to be together always find each other in the end.