• Hooi, ik heb het uitgemaakt met mijn vriend, allen hij zit nu steeds te zeuren van Wil je weer met me, waarom is het uit, je bent de beste voor mij, terwijl hem heb gezegd, dat het niet klikte tussen ons, en dat hij het geoon aan iedereen door heeft geluld,,
    Wat moet ik nu doen?


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    (...)
    Je staat toch niet voor paal als iemand t met je uitmaakt? Ja, op de basischool misschien. Ik hoop dat je me nu niet gaat vertellen dat je op de basischool zit..x]
    En over dat zeuren, doet hij het via msn block m dan. Als ie t in t echt doet [op school ofzo?] zeg tegen de leraar dat ie je lastigvalt. Als ie smst/belt, reageer er niet op.


    Nasja bij ons op school wel, en hij zeikt ovral!!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    maar gewoon negeren moet toch lukken?
    Wegstappen als hij iets vraagt, hem niet aankijken, niet terugsturen op smsn etc.

    Hij probeert me nu tee overtuigen door te zggen:

    Je weet datik van je blijf houden, nooit zou ik van iemand anders houden!! dat schrijf ik op mijn graf!!

    Ik voel me u best wel kut,


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    maar gewoon negeren moet toch lukken?
    Wegstappen als hij iets vraagt, hem niet aankijken, niet terugsturen op smsn etc.


    Probeer ik maar hij valt me lastig! en a;s ik zeg Kappe gaat hij door, ik heb hem al geblokt maar nu stuurt hij me 10000000 mailjtes ik word gek van hem!! help me please


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Dat zegt ie nu, over een maand is ie dr echt niet meer zo mee bezig.
    En je moet m niet terugnemen uit medenlijden als je t zelf niet wilt;).

    Dat zegt ie nu, over een maand is ie dr echt niet meer zo mee bezig.
    En je moet m niet terugnemen uit medenlijden als je t zelf niet wilt;).


    Dat ga ik ook niet doen, maar ik ken zijn exen daar heeft hij een jaar lang bij gezeurd, terwijl hij al met mij had


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    (...)

    Dat ga ik ook niet doen, maar ik ken zijn exen daar heeft hij een jaar lang bij gezeurd, terwijl hij al met mij had

    Hij zeurde terwijl die t met jou had?
    Omg wat een loser
    als je tegen m zegt dat ie een loser is dat ie zo achter ze exen aanloopt voelt ie zich misschien wel aangesproken en stopt ie(cool)

    Ga dat denk ik ook doen, maar gllkg is hij nu offline en stopt hij met me Mailen (voor vandaag) maar ik ga ook weer heb morgen Proefwerk, en heb niet geleerd
    Ik ben ook erg bang dat me wat aandoet want ze vorige heeft hij bedreigd en heeft hij ze ook bijna wat aangedaan

    Grz.


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Weetje, mijn ex is nog erger !
    Hij Híeld van me, hij zou alles doen voor me, hij zou over alles zwijgen voor me, ik was zijn eerste 'vrij' serieuze lief, & al die shit..'
    Maar een week later kom ik te weten, dat hij al enkele weekjes met een ander meisje vieze berichten zit te sture, dat hij een DAG later al een nieuw heeft .. Wel, DAT maakt me dus Pissed Off !
    & weet je .. hij zei ALLES door aan een vriend van ons .. ALLES
    Wel dàt maakte me nog meer Pissed Off, & toen heb ik besloten om hem zo'n klein beetje te haten & te negere !

    Jongens zijn niks waard.. (de meeste tog) & ze zeggen dingen waar ze niks van menen, ze zijn kinderachtig en ze snappen niet dat je soms een mindere dag hebt en dan niet wil dat hij je de hele tijd vastneemt en je wil zoenen enzo ..
    Dat was dus ook mijn probleem !

    Don't hate me, ik zei gewoon mijn mening ..
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Wat je moet doen? VErgeet hem! er zijn nog genoeg jongens die het wel waard zijn voor je, dat hij het heeft doorvertelt is stom, en hij is niet goed genoeg voor je, hij is het niet waard!


    --

    Ik heb een hekel aan volhoudende mensen op het gebied van liefde ><
    Sorry kan je niet helpen. Geen idee.


    I recycle my thoughts.

    Ik weet niet..


    Life is hard and then we die

    Jongens zijn niks waard.. (de meeste tog) & ze zeggen dingen waar ze niks van menen, ze zijn kinderachtig en ze snappen niet dat je soms een mindere dag hebt en dan niet wil dat hij je de hele tijd vastneemt en je wil zoenen enzo ..



    Daar heb je gelijk in. ze zeggen wel wat zie je er leek uit maar bedoelen iets heel anders (you know what i mean) ook als ze zeggen wat heb je een leuk truitje aan (daar wil ik wel onder kijken) enz.. zo kan ik nog wel even doorgaan. Maar hij valt me nu ook op sgool lastig,, hij zit de hele tijd te zeuren maar ik heb het gemeld maar niemand doet er wat aan.. :@ <--- Aan school en alle jongens die zo doen


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    AAH!! Hij heeft op sgool nu zo'n zielige blik.. Wat moetk nu doen ik kan daar echt niet tegenAAAAH!!


    On The Other Hand, You have Different Fingers