• Hooi, ik heb het uitgemaakt met mijn vriend, allen hij zit nu steeds te zeuren van Wil je weer met me, waarom is het uit, je bent de beste voor mij, terwijl hem heb gezegd, dat het niet klikte tussen ons, en dat hij het geoon aan iedereen door heeft geluld,,
    Wat moet ik nu doen?


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    wat heeft hij aan iedereen doorgeluld

    Negeren, en hem goed duidelijk maken dat het écht uit is.

    Uhm ... Je kunt hem proberen te negeren .
    En als het niet lukt kun je altijd hem is hééééél goed duidelijk maken , en zeggen dat hij je met rust moet laten .

    wat heeft hij aan iedereen doorgeluld


    Dat wij wat hadden, terwijl we het in het begin geheim zouden houden! ik ben echt Pist op hem

    Negeren, en hem goed duidelijk maken dat het écht uit is.


    Doe ik al maar hij luistert niet


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Zoals de andere hierboven zeggen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Uhm ... Je kunt hem proberen te negeren .
    En als het niet lukt kun je altijd hem is hééééél goed duidelijk maken , en zeggen dat hij je met rust moet laten .


    I'm tryng but he won't listen


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Wat maakt t uit dan dat mensen weten dat jullie het hebben
    En idd gewoon negeren en ingrijpen als t tot stalken overgaat

    Hij wil weten waarom ik so doe xD en waarom het niet klikt
    Damn, dat is toxc logisch: ik doe so omdat ik so ben en het klikt niet omdat ik dat gwn voel


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Wat maakt t uit dan dat mensen weten dat jullie het hebben
    En idd gewoon negeren en ingrijpen als t tot stalken overgaat


    Omdat hij nogal gepest word, en ik dan ook en dat heb ik vroeger al gehad, en ik wil het ook geheim houden vooral een van ons het uitmaakt want anders staa je gwn voor paal


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Negeren, en hem goed duidelijk maken dat het écht uit is.




    Doe ik al maar hij luistert niet

    Gatverdamme, op de bek slaan xD

    (...)

    Omdat hij nogal gepest word, en ik dan ook en dat heb ik vroeger al gehad, en ik wil het ook geheim houden vooral een van ons het uitmaakt want anders staa je gwn voor paal

    Ik wil je niet beledigen ofzo
    Maar ik zou echt schijt aan iedereen hebben als ik t met iemand heb, lekker boeiend wat anderen van hem vinden jij bent verliefd en je mag zelf weten met wie je gaat.

    (...)

    Omdat hij nogal gepest word, en ik dan ook en dat heb ik vroeger al gehad, en ik wil het ook geheim houden vooral een van ons het uitmaakt want anders staa je gwn voor paal

    met andere woorden , je schaamt je voor hem.


    naja zou kunne nals het dan ook écht niet klikt.
    in dat geval: zeg gwn in 1 keer : nee=NEE klaar over uit. &daarna gen negeren , dan stopt hij vanzelf ook wel :'|.


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Ik wil je niet beledigen ofzo
    Maar ik zou echt schijt aan iedereen hebben als ik t met iemand heb, lekker boeiend wat anderen van hem vinden jij bent verliefd en je mag zelf weten met wie je gaat.

    precies.


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Ik wil je niet beledigen ofzo
    Maar ik zou echt schijt aan iedereen hebben als ik t met iemand heb, lekker boeiend wat anderen van hem vinden jij bent verliefd en je mag zelf weten met wie je gaat.


    Het gaat eigenlijk ook niet over wat de andere vinden maaar over de rest, at de ander anders voor paal staat, en ik kan er niet tegen dat hij zo zeurt


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    (...)

    Het gaat eigenlijk ook niet over wat de andere vinden maaar over de rest, at de ander anders voor paal staat, en ik kan er niet tegen dat hij zo zeurt

    Je staat toch niet voor paal als iemand t met je uitmaakt? Ja, op de basischool misschien. Ik hoop dat je me nu niet gaat vertellen dat je op de basischool zit..x]
    En over dat zeuren, doet hij het via msn block m dan. Als ie t in t echt doet [op school ofzo?] zeg tegen de leraar dat ie je lastigvalt. Als ie smst/belt, reageer er niet op.