• Ik vind het erg om te zien, hoe in een ander topic een meisje vertelt over dat haar vriendin is overleden. Ik, en dat is mijn mening, vind dat het nogal een té perfect verhaal is. Ik wil jullie alleen maar beschermen, want ik heb dit namelijk zelf ook mee gemaakt. Mij is het ook wijs gemaakt, en heb ook veel gehuilt. Toen, kwam ik er uiteindelijk achter dat het een grap geweest was. Ik zeg niet, dat dit in elke gevallen zo is maar kijk wel uit met dit zoort dingen.

    - Van Jolien&Aurelia hoeven jullie mij niet te haten omdat ik gelijk heb :Y)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25899
    Topic waarop ik doel.
    x
    Mika.

    Ik heb dat topic ook gelezen, en het zou best wel waar kunnen zijn.
    Maar ik heb gelezen dat ze die mensen niet eens in het echt kent..
    Dus daarom vind ik het ongeloof waardig.
    En ik ben het ook met jou eens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb dat topic ook gelezen, en het zou best wel waar kunnen zijn.
    Maar ik heb gelezen dat ze die mensen niet eens in het echt kent..
    Dus daarom vind ik het ongeloof waardig.
    En ik ben het ook met jou eens.

    Ja daarom.

    Omgg, wat een topic.
    Het lijkt me allemaal wat te perfect wat daar geschreven is xs
    Zoiets verzinnen is echt laag.


    Listen to what we're not saying..

    Omgg, wat een topic.
    Het lijkt me allemaal wat te perfect wat daar geschreven is xs
    Zoiets verzinnen is echt laag.

    Té laag.

    Hmmm zoiets verzinnen zou echt gewoon dom zijn!
    IS belachelijk en je bereikt er uiteindelijk niets mee.
    Dus als die het verzonnen zou hebben, tja...
    Daalt die in mijn achting ofzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    dit is NIET fake
    jezus man geloof het dan toch!
    ze FAKED de dood van Raisa NIET!
    man! kommop ik vind het dan weer laag van julei om tedenken dat het nep is terwijl dat meisje echt haar poslen heeft door gesneden!
    en dat dat kind Kalomoira (isgrieksenaam) een pleeg gezin nodig heeft! en dat de vader een klootzak is!

    het verhaal komt er op neer dat Raisa en Lode een Relatie hadden, het ging vaak uit en aan, Raisa en Lode hadden vaak sex, Raisa werd zwanger, Lode dacht dat hij minder aandacht zou krijgen dus toen Raisa bevallen was heeft hij weetikveel wat met Raisa gedaan. het werd haar te veel en ze heeft haar poslen door gesneden...

    ik word hier zo boos van omdat we hier allemaal in rouw zijn, en julie zeggen dat het fake is!
    ik kende aleen lode maar mijn vriendinne kende Raisa wel! en weetje op school, ZELFS op school hebben ze zitten huilen dus als je niet weet hoe het in elkaar zit oordeel dan niet


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    dit is NIET fake
    jezus man geloof het dan toch!
    ze FAKED de dood van Raisa NIET!
    man! kommop ik vind het dan weer laag van julei om tedenken dat het nep is terwijl dat meisje echt haar poslen heeft door gesneden!
    en dat dat kind Kalomoira (isgrieksenaam) een pleeg gezin nodig heeft! en dat de vader een klootzak is!

    het verhaal komt er op neer dat Raisa en Lode een Relatie hadden, het ging vaak uit en aan, Raisa en Lode hadden vaak sex, Raisa werd zwanger, Lode dacht dat hij minder aandacht zou krijgen dus toen Raisa bevallen was heeft hij weetikveel wat met Raisa gedaan. het werd haar te veel en ze heeft haar poslen door gesneden...

    ik word hier zo boos van omdat we hier allemaal in rouw zijn, en julie zeggen dat het fake is!
    ik kende aleen lode maar mijn vriendinne kende Raisa wel! en weetje op school, ZELFS op school hebben ze zitten huilen dus als je niet weet hoe het in elkaar zit oordeel dan niet

    wie ben ik om jou te geloven?

    (...)
    wie ben ik om jou te geloven?


    dat kan me nu helemaal niks schelen, ik zit hier te janken, wat wil je foto's? msn? wat wil je hier mee bereiken? ik bedoel laat ons verdrietig zijn, waarom zou dit fake moeten zijn? dan klinkt het maar perfect! wil je fotos van lode? wil je fotos van Raisa? wil je fotos van het kind?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)

    dat kan me nu helemaal niks schelen, ik zit hier te janken, wat wil je foto's? msn? wat wil je hier mee bereiken? ik bedoel laat ons verdrietig zijn, waarom zou dit fake moeten zijn? dan klinkt het maar perfect! wil je fotos van lode? wil je fotos van Raisa? wil je fotos van het kind?

    Kom maar op, maar wel opschieten.

    (...)
    Kom maar op, maar wel opschieten.



    ik hbe het niet maar ik kna je de msn van me vriendin wel geven.

    ik sturr wel in een pb


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)


    ik hbe het niet maar ik kna je de msn van me vriendin wel geven.

    ik sturr wel in een pb

    ik hoef haar msn niet. ik wil fotos zien. anders heeft het nog niet veel inpackt op mij.
    en ik ben koppig en een bitch,
    dát weet ik. :Y)

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73637

    das anyway lode


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Het is ziélig dat mensen zich daarmee bezig houden.
    Maar dat ene verhaal is wel erg.
    En die Romy was die niet like 'populair' ofwat voor kakwoord ze het ook geven :')


    All was well.

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73637

    das anyway lode

    I'm sorry, maar die foto heb ik vaker gezien op het internet.

    &Cherry

    Ja, Romy niet nee. en opeens BOEM was het daar.

    (...)
    I'm sorry, maar die foto heb ik vaker gezien op het internet.

    &Cherry

    Ja, Romy niet nee. en opeens BOEM was het daar.


    er zjin meerder fotos en dan wil ik die link wel weten


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.