• Ik vind het erg om te zien, hoe in een ander topic een meisje vertelt over dat haar vriendin is overleden. Ik, en dat is mijn mening, vind dat het nogal een té perfect verhaal is. Ik wil jullie alleen maar beschermen, want ik heb dit namelijk zelf ook mee gemaakt. Mij is het ook wijs gemaakt, en heb ook veel gehuilt. Toen, kwam ik er uiteindelijk achter dat het een grap geweest was. Ik zeg niet, dat dit in elke gevallen zo is maar kijk wel uit met dit zoort dingen.

    - Van Jolien&Aurelia hoeven jullie mij niet te haten omdat ik gelijk heb :Y)
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25899
    Topic waarop ik doel.
    x
    Mika.

    Inderdaad.
    Niet zo heel lang geleden deed er hier ook een gerucht de ronde dat een user hier overleden was.
    Het was helemaal niet waar, maar heel het forum stond op zijn kop.

    Inderdaad.
    Niet zo heel lang geleden deed er hier ook een gerucht de ronde dat een user hier overleden was.
    Het was helemaal niet waar, maar heel het forum stond op zijn kop.

    Ja, dat was met Romy, als ik het goed heb. Relshoppers zijn dát.

    Nouja. Ik vind het irritant. want heel veel mensen faken hiero dat iemand dood is ofzo. And it hurts me that it happens today. Omdat.. paar jaar geleden. mijn opa op deze dag is overleden. ik weet niet precies het jaar. en ik morgen jarig ben. dubbele gevoelens. jammer dat de meeste mensen het faken.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ja, dat was met Romy, als ik het goed heb. Relshoppers zijn dát.

    Ik herrinner me het eigenlijk niet meer zo goed, ik was toen nog helemaal niet actief op het forum.
    Het enige dat ik er nog van weet dat er heeeel veel gaande was, toen.

    (...)
    Ja, dat was met Romy, als ik het goed heb. Relshoppers zijn dát.

    Zij zei het gewoon over zichzelf, sneue types zjn dat. Laat ik ook effe over mezelf zeggen.'Damn, iedereen dacht dat ik zelfmoord had gepleegd maar hee ik leef nog!' -.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nouja. Ik vind het irritant. want heel veel mensen faken hiero dat iemand dood is ofzo. And it hurts me that it happens today. Omdat.. paar jaar geleden. mijn opa op deze dag is overleden. ik weet niet precies het jaar. en ik morgen jarig ben. dubbele gevoelens. jammer dat de meeste mensen het faken.

    Sterkte, en bij jou is het anders. want jou heb ik vaker op het forum gezien enzo dus jou geloof ik wel . :Y)

    (...)
    Zij zei het gewoon over zichzelf, sneue types zjn dat. Laat ik ook effe over mezelf zeggen.'Damn, iedereen dacht dat ik zelfmoord had gepleegd maar hee ik leef nog!' -.-

    Ja. :Y)

    (...)
    Sterkte, en bij jou is het anders. want jou heb ik vaker op het forum gezien enzo dus jou geloof ik wel . :Y)

    Thanks =)
    Ja.. en waarom zou je ook over zon onderwerp dat verzinnen... dat is echt dom.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Maar waarom zouden users jou nu haten? :'D

    Maar waarom zouden users jou nu haten? :'D

    'cause, ze heeft gelijk, en daar kunnen mensen neit tegen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maar waarom zouden users jou nu haten? :'D

    Omdat ze dat in het andere topic ook al deden :Y) en ik vond dat het er gewoon even achter moest.

    Haha, oké.
    Anyway, ik kan niet meer doen dan het eens zijn met je topic. Het is sneu hoe mensen zo'n dingen vertellen wanneer het leugens zijn.

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=25899
    dit is dat andere topic, en ik ben blij dat je het met me eens bent. (:

    Omgawd, dat topic. ><

    Jezus, zulke dingen zijn laag. Lager dan laag. Ik vind dat je zoiets niet doet. Er is totaal geen reden je te haten, zeker niet nu ik weet dat er zulke misselijkmakende levenloze schepsels rondwandelen. Scenes faken is me bekend... maar iemands dood?
    Goddamn...


    No growth of the heart is ever a waste