• Mijn ouders vinden me te 'zwart' worden.
    Ik luister naar TH en andere bandjes. Kijk de film Twilight. Kleed me anders dan de gemiddelde normale mens. Zit op quizlet tussen gothics.
    Dat soort dingen zeggen ze allemaal, ze vinden met te zwart worden.
    IK MAG GVD GEWOON NIET MEZELF ZIJN!
    En ik ben het zat... maar ik kan niks terug zeggen. Mijn ouderz zijn zo fucking streng!


    Tears are crashing out of my eyes

    Dankje voor de tips, maar ze eraan laten wennen heeft geen zin... Mijn moeder laat mij neit naar school gaan als ik geen kleren aan heb die naar haar zin zijn! Of als mijn make-up te donker is...
    En ik zit op quizlet niet tussen gotrhics, dat denken mijn pa en ma alleen -.-
    En Twilight heeft ook niks met de depressieve zijde te maken, hoe een romantische film wil je hebben?! Maar daar denken mijn ouders anders over -.-
    J'zus, ik hou van die mensen maar ze maken me gek! :(


    Tears are crashing out of my eyes

    Dan moet je een keer de hele dag in je felst gekleurde ondergoed lopen en dan zeggen: Zo gekleurd genoeg? ^^
    Of zeg dat je mee loopt met de mode en dat zwart de nieuwe wit is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Probeer het je vooral niet aan te trekken!


    Your Butt is Mine!

    Nou, ik draag ook égr veel zwart, mijn moeder && vader hebben er niets op tegen. Als ik mezelf maar gelukkig voel maar mijn zus zegt áltijd dat ik depressief ben >,<
    Sorry, niet echt tips.

    Mijn ouders vonden het niet normaal datk zoveel zwarte make up gebruikte, dus ik heb het iets minder gedaan.. Dus je kunt je beter ook gewoon een klein beetje aanpassen :3
    En Tokio Hotel is niet zwart, das een rockbandje voor kinders :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    men ouders mogen nog niet riskeren om te zagen over men zwartheid. me pa is net als ik (: hij draagt jeans & zwart (: (hem is hardrocker) ons ma mag/MOET niet moeien me ons. me fam vindt me ook te zwart (: ma who cares.

    Dan moet je een keer de hele dag in je felst gekleurde ondergoed lopen en dan zeggen: Zo gekleurd genoeg? ^^
    Of zeg dat je mee loopt met de mode en dat zwart de nieuwe wit is.

    Omg, die is goed x'D
    One problm, my mommy loopt met de mode mee (omg..) soms heeft ze dezelfde dingen als mij, daarom trek ik die dingen ook neit aan xD


    Tears are crashing out of my eyes

    Ogosh..
    Myn ma vindt ook dat ik me té zwart kleed--'
    Zy wil een perfect meisje dat niks verkeerd doet, en altyd naar haar luistert en altyd bly is en felle kleding draagt.
    Enikbenjuisthettegenovergestelde(:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Je moet rustig beginnen. Niet gelijk in een dag alles willen, want dat gaat niet werken.. Begin bijvoorbeeld met zwarte plukjes in je haar etc. [Ik weet niet wat je natuurlijk allemaal al draagt etc.] Je ouders gaan er vanzelf aan wennen, ook al kan het idd láng duren. x_ô.. Als zó je persoonlijkheid is gaan ze écht wel inzien dat je alleen zo jezelf bent.
    ^^ xóx Lotús.

    Fight for your right, just be yourself;)

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    mijn ouders vinden roze juist te truttig <_<
    Zij vinden dat wanneer ik fan van iets ben, er te veel mee bezig ben <_<
    En ze pushen me in dingen waarvan de meeste ouders dat juist niet doen XD Zoals: drink eens wat meer alcohol.

    mijn ouders vinden roze juist te truttig <_<
    Zij vinden dat wanneer ik fan van iets ben, er te veel mee bezig ben <_<
    En ze pushen me in dingen waarvan de meeste ouders dat juist niet doen XD Zoals: drink eens wat meer alcohol.

    Sodeju. Vergeleken met jouw ouders is mijn moeder zo conservatief als de hel =='
    Maar mn kleding boeit haar weer niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    omg!! je ouders zijn erg als ik het zo lees!!
    && op quizlet zitten niet alleen gothics (of emo's) .. als je ouders dat zouden denken..
    && echt tips kan ik nii direct geven.. gwn blijven je zin doordrijven helpt soms (niet bij alle ouders..)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!