Goed.
Ik vroeg me dus af, wat jullie de leukste disney klassieker vinden?
Dus Lion King, Doornroosje, Belle en het beest, enz.
En welk liedje van die film?
Ikke Lion King 2, Wij zijn een. <3
(...)hmm.. i dunno, wij hebben 2 verschillende van Anastasia en die ene was volgens mij van Disney.. [diemetdiegarevleermuis]
Mmmm... dan zullen er wel 2 zijn. Ik heb er eentje gezien van 20 Century Fox, alleen wordt ie nogal vaak aan Disney toegeschreven, terwijl die niet daarvan is
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Mmmm... dan zullen er wel 2 zijn. Ik heb er eentje gezien van 20 Century Fox, alleen wordt ie nogal vaak aan Disney toegeschreven, terwijl die niet daarvan is
Het voorliedje van The Lion King is legendarisch
Pocahontas: colors of the wind
Dat liedje van die kleine zeemeermin als ze in die grot zit *naam kwijt* ben wel een Disney fan
Ik vergeet Mulan 1 en 2. Shitto. En natuurlijk vergeet mevrouw ook Pocahontas 1 en 2. En Belle & Het beest en Belle & Het beest, een betoverend kerstfeest.
Goshie :'D
ik weet echt niet hoe al die nummers in de films heten..
edit; ik ben ook weer Hercules vergeten hoor x)
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Het voorliedje van The Lion King is legendarisch
Pocahontas: colors of the wind
Dat liedje van die kleine zeemeermin als ze in die grot zit *naam kwijt* ben wel een Disney fan
Dat is mijn wens:Y)
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Lion King, van Phil Collins. Dat is echt meesterlijke muziek, The Circle Of Life. En ook die van Mulan: I'll Make A Man Outta You. Ook: Pocahontas - The Colours Of The Wind en dat nummer waarin ze omgetoverd wordt als geisha. Ben titel kwijt.
Vind Pocahontas, Lion King en Mulan de meest prachtige Disneyclassics
IK HOUD VAN DISNEY
ELKE DISNEY FILM IS LOVEABLE<3
k heb de kleine zeemeermin 1 en 2 op dvd:'D
Aber ik vind At the beginning [/anastacia dacht ik] en kleuren van de wind [pocahontas] géweldig en a whole new world [/aladdin]