Nouja de titel zegt het eigenlijk al, hoe beïnvloedt muziek jouw leven..
(Ja, dit is nog steeds voor die taak x'd)
Owjah, dit heb ik vergeten te vertellen. Het is net de bedoeling alsof je meedoet aan iets van de joepie, zoals er weer eens een fight tussen th fans enzo gebeurd, jullie weten wel.
Dus de bedoeling is dat je je reactie in het deftig Nerderlands schrijft, en dat je op het einde je naam achter laat zoals jij het wil. Het is omdat we de beste op een site zullen zetten (we vragen wel nog toestemming aan jou of het dan uiteindelijk mag).
vb
Muziek heeft een grote invloed op mijn leven.
Wanneer ik me soms eens niet goed in mijn vel voel luister ik vooral naar muziek. De teksten krijgen dan vaak een andere betekenis voor me. Wanneer mijn stiefpa en mijn moeder eens een grote discussie hadden met mijn oma over ik en mijn zus, luisterde ik naar Vergessene Kinder van Tokio Hotel, het lied het meteen een andere wending in mijn leven gekregen. Ook de teksten van Flyleaf beïnvloeden mijn leven. Ik ben dan niet zo gelovig als Lacey en geloof niet zo sterk in God, maar zei doet me er altijd aan herinner dat er een persoon boven ons is, die het goed met ons meent, ook al laat hij dat niet altijd merken.
Muziek is vaak ook ontspanning voor mij. 's Morgens gebruik ik het om wakker te worden, en 's avond om mee in slaap te vallen.
Muziek is meer wat sommige soms denken...
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?