• Nouja de titel zegt het eigenlijk al, hoe beïnvloedt muziek jouw leven..

    (Ja, dit is nog steeds voor die taak x'd)

    Owjah, dit heb ik vergeten te vertellen. Het is net de bedoeling alsof je meedoet aan iets van de joepie, zoals er weer eens een fight tussen th fans enzo gebeurd, jullie weten wel.
    Dus de bedoeling is dat je je reactie in het deftig Nerderlands schrijft, en dat je op het einde je naam achter laat zoals jij het wil. Het is omdat we de beste op een site zullen zetten (we vragen wel nog toestemming aan jou of het dan uiteindelijk mag).

    vb

    Muziek heeft een grote invloed op mijn leven.
    Wanneer ik me soms eens niet goed in mijn vel voel luister ik vooral naar muziek. De teksten krijgen dan vaak een andere betekenis voor me. Wanneer mijn stiefpa en mijn moeder eens een grote discussie hadden met mijn oma over ik en mijn zus, luisterde ik naar Vergessene Kinder van Tokio Hotel, het lied het meteen een andere wending in mijn leven gekregen. Ook de teksten van Flyleaf beïnvloeden mijn leven. Ik ben dan niet zo gelovig als Lacey en geloof niet zo sterk in God, maar zei doet me er altijd aan herinner dat er een persoon boven ons is, die het goed met ons meent, ook al laat hij dat niet altijd merken.
    Muziek is vaak ook ontspanning voor mij. 's Morgens gebruik ik het om wakker te worden, en 's avond om mee in slaap te vallen.
    Muziek is meer wat sommige soms denken...

    Anoniem


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Erg.

    Als ik heftige muziek beluister moet je niet in conflicten gaan met mij :'D
    Gegarandeerd dat je wat ergs oploopt [a]
    Als ik down ben ga ik enge liedjes luisteren. Waar andere mensen down van worden.
    Music is life.


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Jappp


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    ik word enkel wakker vn muziek xD ik ben eraan verslaafd en ik speel dwarsfluit. Ik luister enkel naar muziek diek zelf leuwk vindt xD


    live your own life

    Muziek kan mij heel erg ontspannen :)Of juist actiever maken.


    Wandering on Horizon Road

    uhhm
    ja als ik me down voel dan maakt meestal muziekk mij blij.
    en met muziek kan ik echt mezelf zijn.


    So Wrong, It's Right <3

    music is my whole life ,, i think:D
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Muziek maakt me rustig en zorgt ervoor dat ik me beter kan concentreren als ik bijv. huiswerk maak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Muziek vind ik raar
    ik mag NOOIT het liedje I never told you what i do for living - My chemical Romance, of The Fantasy - 30 Seconds to mars beluisteren of ik wordt helemaal gek in mijn dromen.
    Het is zo wat een beetje raar, om helemaal los te freaken zet ik Paramore, Slipknot, Guns 'n' Roses, Ac/Dc of Fall Out Boy op. Om me wakker te houden luister ik naar algemene rock van De Afrekening en om me op te krikken doe ik alles door elkaar. Vooral veel muziek van MCR of 30STM
    Best vreemd hea x'DD


    death to the one at the end of the serenade.

    ehmm.. dat mensen mij gaan haten x3?
    dat ik zonder depri wordt..
    dat ik dag in dag uit muziek luister, en mn ouders paranoia van mij worden^^
    dat ik bepaalde vrienden heb door muziek^^
    ehmm.. genoeg? x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Is dat dat dingetje van zedenleer?
    Nu ja,, ik ga maar antwoorden hea =D

    Eigenlyk beïnvloedt het wel heel erg myn leven =D
    Wat is leven zonder muziek?!
    En meestal luister ik naar muziek waarin ik mezelf herken of dat past bij mijn mood. ^^
    Ik zou geen dag zonder muziek kunnen!
    No way! [=


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Nou niet m'n hele leven ofzo, maar somige liedjes betekenen wel veel voor me..
    Bijvoorbeeld Flyleaf - Broken wings
    Dat liedje stuurde een hele goeie vriendin naar me toen ze op het punt stond om zichzelf te vermoorden..


    I don't need words to feel those lips.

    Nou niet m'n hele leven ofzo, maar somige liedjes betekenen wel veel voor me..
    Bijvoorbeeld Flyleaf - Broken wings
    Dat liedje stuurde een hele goeie vriendin naar me toen ze op het punt stond om zichzelf te vermoorden..
    Ja dat lied helpte mij ook in mijn leven, maar dat was dan maar enkel het eerste stuk van het lied;;;


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Muziek sleept mij mee in de teksten,het zet me aan het denken. het bepaald ook vaak mijn emotie en helpt me. Muziek is kinda mijn drug :P. Als ik muziek luister dan voel ik me veel beter :Y)


    I'll Dry the tears You Hide :3

    jullie doen het goed mensen =)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?