• In Iowa, de thuisstaat van de band Slipknot, is een 29-jarige man zaterdag na een show overleden ten gevolge van een hartaanval.
    Nadat hij de show bezocht had voelde hij zich niet zo goed en zakte in elkaar. Diezelfde avond overleed de man nadat ambulancepersoneel hem niet meer kon reanimeren.
    Het is overigens niet de eerste keer dat de band een dode op zijn geweten heeft. Vijf jaar geleden was Alecia Holst het slachtoffer van een hartaanval bij een concert van Slipknot in Detroit. Zij werd vier dagen later dood verklaard.
    Mijn mening; Dit kan overal gebeuren, volgensmij had die persoon al hartklachten en nee, dan is het niet een slim idee om naar een slipknot concert te gaan.

    Bron: Jimmy Alter


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ben het met jou mening eens. What the hek kan Slipknot daar nou aan doen =.=


    Candycorekid.

    Ik vind dat je sowiezo niet met hartproblemen enz naar een concert moet gaan. En als je je niet lekker voelt moet je gelijk weggaan.
    En het ligt lijkt me niet aan de band, want dan vielen er wel meer doden

    Alsof die gastjes er zelf wat aan kunnen doen..

    Maar naar het schijnt gooit Slipknot kleine kittens in het publiek en spelen ze niet door tot die kleintjes vermoord zijn Ö
    Maar, vind het wel toeval dat ze allebei daar dan overlijden ná hun concert.

    Die gozers staan op het podium te doen wat ze leuk vinden. Then they're not the ones to blame. Het kan idd overal gebeuren, zo'n hartaanval.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maar naar het schijnt gooit Slipknot kleine kittens in het publiek en spelen ze niet door tot die kleintjes vermoord zijn Ö
    Maar, vind het wel toeval dat ze allebei daar dan overlijden ná hun concert.
    Dat is wel gestoord 0.o dat van die kittens ;O


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als ik val bij een TH conctert en breek mijn arm... Dan geef ik TH togh niet de schult! -.-
    What the heck heeft slipknot daarmee te maken! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Maar naar het schijnt gooit Slipknot kleine kittens in het publiek en spelen ze niet door tot die kleintjes vermoord zijn Ö
    Maar, vind het wel toeval dat ze allebei daar dan overlijden ná hun concert.
    gadver dat is... vies

    Geven ze nu Slipknot de schuld dan, fzo?
    'k Vind het meer toeval <.<
    x.


    ok

    Maar naar het schijnt gooit Slipknot kleine kittens in het publiek en spelen ze niet door tot die kleintjes vermoord zijn Ö
    Maar, vind het wel toeval dat ze allebei daar dan overlijden ná hun concert.
    Wie dat gelooft heeft een olifant als huisdier die kan fietsen op een driewieler terwijl hij jongleert met 20 kettingzagen....

    Nou weetje, ik vind het zowieso onnozel dat juist de mensen die nergens tegen kunnne, naar concerten gaan die er nogal ruig aan toe kunnen gaan. [/denkt aan moshpits(of hoe je dat ook schrijft) en ruzies] Ik vind het niet eerlijk dat ze het zo beschrijven alsof het de schuld is van de band. Dan heeft tokio hotel ook een aantal doden op hun naam staan, maar wat gek dat dat nieuws nog nooit naar buiten is gekomen en weggemoffelt is voor de media..


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar naar het schijnt gooit Slipknot kleine kittens in het publiek en spelen ze niet door tot die kleintjes vermoord zijn Ö
    Maar, vind het wel toeval dat ze allebei daar dan overlijden ná hun concert.

    Dat is niet waar. en het is niet slipknots schuld... maar dat is mijn mening.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)Wie dat gelooft heeft een olifant als huisdier die kan fietsen op een driewieler terwijl hij jongleert met 20 kettingzagen.

    Nou weetje, ik vind het zowieso onnozel dat juist de mensen die nergens tegen kunnne, naar concerten gaan die er nogal ruig aan toe kunnen gaan. [/denkt aan moshpits(of hoe je dat ook schrijft) en ruzies] Ik vind het niet eerlijk dat ze het zo beschrijven alsof het de schuld is van de band. Dan heeft tokio hotel ook een aantal doden op hun naam staan, maar wat gek dat dat nieuws nog nooit naar buiten is gekomen en weggemoffelt is voor de media..

    en ja. ik geloof dat.
    Maar ohkay.
    Ja, want ik weet zeker dat er meerdere doden zijn gevallen op concerten. maar nee, slipknot is eng. ze hebben van die maskers. dus als er 1 bij hun dood valt. in dit geval dan de 2e. dan is het hun schuld. ik vind t gay


    The economy is suffering, let it DIE!

    Heeft hij in ieder geval een leuk einde gehad. =D


    blame the bully.

    Ik zei : naar het schijnt. Ik heb het van iemand gehoord >,<
    Wat wél waar is, is dat Marilyn Manson zo'n freaky dingen doet. Heb bewijs, een vriend van mij die ik echt goed en is naar Marilyn Manson geweest enzoo. Maar dat terzijde.

    (...)
    Dat is niet waar. en het is niet slipknots schuld... maar dat is mijn mening.

    Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het wel waar is, daardoor was er ook gedoe met de dierenbescherming want die was boos op slipknot ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.