• HAH. dat klinkt deprimerend. but its true. ik krijg altijd ruzie.. hoezo? Omdat van alles wat ik zeg, is zo ongeveer 99% sarcasme, of niet serieus bedoelt. PLEASE. dont take me seriouse. ik bedoel. man, serieus is veel te saai. Dus mensen. bij deze. BIJNA ALLES VAN MIJ IS SARCASTISCH.
    -Dit stuk hoorde bij die 1% die niet sarcastisch was-

The economy is suffering, let it DIE!

(...)
    OHJA. ik was vorig jaar zelfs met Willem pot. Want een vriendin van ons zij tegen zon wijf uit onze klas. Ja, ze zijn een beetje pot. Dus dat wijf vraagt aan ons. Echt waar?! Dus wij. Ja natuurlijk! Ze geloofde het hoor. terwijl het DUIDELIJK te merken was. x'D

Jamaarzijishettoppuntvandomheidhea.

blame the bully.

ben ik ook altijd ^^

You're a star in heaven.

(...)
    Jamaarzijishettoppuntvandomheidhea.

jup =D

The economy is suffering, let it DIE!

Nou.. volgens mij snap ik jou toch wel aardig goed eigenlijk.. Je 99% Sarcastische kant, maar ook je 1% Serieuze kant die zo heeel af en toe de hoek om komt kijken x]

Wie du mir, so ich dir.

In mijn woordenboek gebruik ik hyonisch (zeg: hiejoonies) als ik het over sarcastisch heb.
    Niet boeiend.
    Bij mij is het juist zo dat niemand mij serieus neemt ><
    Omdat ik ook uit -ik weet niet hoeveel- sarcasme besta, geloven mensen niet wanneer ik toch wel serieus ben
    x.

ok

ha, ik ben ook veel sarcastisch. en sommige mensen zijn gewoon te dom om dat te snappen? (:
    Exactly:Y)

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Had ik gister nog met mijn mentor. Ik wist gewoon niet wat te denken. Was dat nu serieus of sarcastisch? Heb er verder geen woord aan vuil gemaakt :']

No growth of the heart is ever a waste

hmmik heb precies hetzelfde, ik wordt soms arrogant genoemd terwijl ik dan zoiets heb van: wtf? moet je me maar een keer meemaken als ik écht arrogant ga doen!

BAM!