• Heej guyss,,
    Ik moet dus een spin om mijn kaken breder te maken. De ortho zegt dat ik een spleetje krijg. En dat die wel snel terug groeit. Oke geen probleem. Maar nu kijk ik op het internet (natuurlijk nieuwsgierig!) en zie ik dat het verschrikkelijk veel pijn doet om die spin aan te draaien. Overdrijven die mensen of is het echt waar? Zijn er ook nog positieve dingen aan die beugel?
    Is hij makkelijk schoon te maken? En nu nog een laatste vraag; Kan je hem eruit halen? (ik denk van niet)
    Nou dank je wel als iemand hier mij antwoorden op kan geven. Dankjeee!


    :P

    hier was al een topic over, gisteren denk ik zoek hem anders even op en ga daar kijken, want ik weet daar niks van.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    hier was al een topic over, gisteren denk ik zoek hem anders even op en ga daar kijken, want ik weet daar niks van.


    Okjj beddankt


    :P

    Dat ziet er niet fijn uit.. Het enige wat pijn zou kunnen doen is het plaatsen van die ringen. Ik heb zelf ook zulke ringen, maar dat doet niet vreselijk veel pijn.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2010 - 18:33 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Speeltjes tussen je voortanden is leuk :'D Maar die zetten ze wel weer goed met een slotjesbeugel.

    Haha, dat topic was van mij. Sommige mensen kunnen echt overdrijven qua pijn, maar het zal echt niet zo rampzalig zijn.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je kan hem er trouwens niet uithalen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    iemand die ik ken heeft die ook gehad,