• Liefjes!<33
    Omdat ik volgende week 16 word,,& omdat je in Amerika al mag rijden vanaf je 16e^-^
    mag ik een auto uit kiezen van m'n pa..
    Sooo kennen jullie leuke merken?
    Thanks,, Xx.


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Wat ben ik blij dat ik jou niet ben.


    blame the bully.

    (...)
    Ach,, ze regelt wel alles voor me dus, ik dacht,laat ik het maar makkelijk houden(A)..

    OEH. wij hebben ook chemische action snoep. en en en.. spekjes =D en en.. gevulde eieren. en en.. chinese kip x'D HAHAHAHA
    geweldig. net n ouwelulle feestje. luv it.
    en.. wat ga jij allemaal doen op je feestje en shit?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Wat ben ik blij dat ik jou niet ben.

    ik wil haar juist zijn 0_0


    Famous Niké

    (...)
    ik wil haar juist zijn 0_0

    ik niet. Amerika is cewl. als vakantieland en shit. Maar.. bwoaaah. nee. moet er niet aan denken :l


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    ik wil haar juist zijn 0_0

    Nee, ik zou mezelf geen auto toevertrouwen, ik wil geen glamourfeest, en blew.


    blame the bully.

    (...)
    OEH. wij hebben ook chemische action snoep. en en en.. spekjes =D en en.. gevulde eieren. en en.. chinese kip x'D HAHAHAHA
    geweldig. net n ouwelulle feestje. luv it.
    en.. wat ga jij allemaal doen op je feestje en shit?

    Hihi,, mijn moeder heeft een verrassing voor me ofsow..& m'n broer zegt dat het te maken heeft met een 'celeb' (A)
    Uum verder, Grooote taart, Een sushi bar, Shake Bar, Stage, Neit veel activiteiten het word meer een dans feest you know


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Je kan btw ook niet veel activiteiten regelen voor 250 mensen :P


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    (...)
    Hihi,, mijn moeder heeft een verrassing voor me ofsow..& m'n broer zegt dat het te maken heeft met een 'celeb' (A)
    Uum verder, Grooote taart, Een sushi bar, Shake Bar, Stage, Neit veel activiteiten het word meer een dans feest you know

    ohkaydan.
    Ja.. ik wou eigenlijk terrorneger vragen. maar die wilt vast niet x'D Ik kan ook buurjongen vragen, of hij wat wil spelen en zingen, wat hij zo zou doen. maar nee. en wij gaan denk alleen. zitten chillen vechten lachen en muziek luisteren.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Jhaa en wens er A.U.B. gelijk een Sweet 16 bij (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)
    ohkaydan.
    Ja.. ik wou eigenlijk terrorneger vragen. maar die wilt vast niet x'D Ik kan ook buurjongen vragen, of hij wat wil spelen en zingen, wat hij zo zou doen. maar nee. en wij gaan denk alleen. zitten chillen vechten lachen en muziek luisteren.

    Mijn broer wou een kooigevecht met 'hotte chicks' pff ik hem dat meteen weer uit hem geslagen..maarjah nu is mijn broertje van 14 wel op ideeën gebracht = =


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    (...)
    Mijn broer wou een kooigevecht met 'hotte chicks' pff ik hem dat meteen weer uit hem geslagen..maarjah nu is mijn broertje van 14 wel op ideeën gebracht = =

    HAHHAA. ik zou zo ja zeggen. alleen voor de grap x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    KOOP EEN AUDI Q7


    :9~


    rules don't stop me

    oké, hier kan een slotje op (A)
    ik heb gekozen voor een BMW & nu mijn moeder haar idee van een Mercedes weg zeuren ^-^

    Xx.


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Misschien moet je titel aanpassen in; Daddy said, what kind of care do you like? Dan is het misschien nog geloofwaardig ook. :#


    blame the bully.