• Ik weet eigenlijk niet wat ik zal doen, ik zal zowiezo een doel steunen en dan denk ik Clinie Clowns of hoe je dat schrijven mag. En me familie verwennen. Het geld dat overblijft voormezelf uiterraard (: maar wát ik ervan ga doen, ja ik denk shoppen .. maar wat zou "jij" doen met 1 miljoen?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Wa'k zouw doen met 1 miljoen?
    Een paard kopen (met weiland enz.) Een hond kopen. En voor me familie leuke dingen. Het geld wat overblijft?! Hmm.. Da's Zo'n paar duizend.. Hmm.. Duizend aan een doel geven voor dierenmishandeling..
    En met het andere paar duizend euro's ...
    ELKE X NA TOKIO HOTEL!!!!!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wa'k zouw doen met 1 miljoen?
    Een paard kopen (met weiland enz.) Een hond kopen. En voor me familie leuke dingen. Het geld wat overblijft?! Hmm.. Da's Zo'n paar duizend.. Hmm.. Duizend aan een doel geven voor dierenmishandeling..
    En met het andere paar duizend euro's ...
    ELKE X NA TOKIO HOTEL!!!!!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    1 deel aan het goede doel geven en het andere sparen en later een schattig huisje komen met moderne spullen ;) XD en een dikke auto


    ...

    de helft weggeven aan alle goeie doelen die er op de wereld zijn

    de andere helft houden voor meself en daar dan vanalles mee kopen , maar ook nog beetje sparen voor later.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    van de ene helft met vriendinnen naar TH gaan (of ze over laten vliegen, als denk ik niet dat het kan met 500.000 euro) en de andere helft op de spaarrekening met een dikke rente (A)

    Ik zou is goed gaan shoppen x')
    Op een luxe vakantie gaan
    En voor de rest er gewoon goed van profiteren ^^

    een huis met zwembad en dan een auto toen nja gwn sparen e na nog wa kleern te kopn


    xX_tink_Xx

    Op wereldreis gaan fso ^^ en dan telkens overal zo dezelfde route als TH volgen..

    Of Shoppeen =D En sparen... Voor een mooi huisje enz xD


    Tanya is de beste.

    de hele wereld afrijzen!! :D:D


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    een feesjeh bouwen en m'n geld op doen XD


    It's all for you, my butterfly.

    (6)(6)(6)(6)(6)(6)(6)
    VEEL!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ik zou ook een deel aan de wnf of zo geven want ik hou gewoon veel van dieren.. en ik vind dat dat moet stoppen dus.. maar ook gewoon groot en deels weg shoppen.. >< en concert kaartjes kopen en uhm... >< backstage kaartjes kopen enzo ><


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    1 Miljoen?? Da's zo op!
    Ik maak er wel oneindig veel geld van oké?
    Ik zou: De duurste Ipod kopen[blauw] en de duurte beste laptop[wit],en verder shoppen,aan kleren uitgeven

    Ik weet eigenlijk niet wat ik zal doen, ik zal zowiezo een doel steunen en dan denk ik Clinie Clowns of hoe je dat schrijven mag. En me familie verwennen. Het geld dat overblijft voormezelf uiterraard (: maar wát ik ervan ga doen, ja ik denk shoppen .. maar wat zou "jij" doen met 1 miljoen?


    Ja,aan mijn familie zou ik inderdaad wat geven maar een goed doel? NEE! Zeker geen goed doel! Ik ben zelf ook niet goed dus vandaar -.-

    Op een spaarrekening zetten!
    Met 2% rente heb je dus elk jaar 20.000 euro erbij! Nou, dan weet ik het wel :D


    I clicked my heels and wished for you.