Simple Plan
Nou... Het was aan het begin van dit jaar, en ik was aan't zappen. Ik kwam zo bij TMF aan, en daar begon dus een liedje. Ik dacht zo; 'Fuck, weer zo'n rapper..u-u' Ik zapte weg, en nog geen 2 minuten later ofzo, zapte ik terug. Het 2e couplet zou dan bezig moeten zijn ofzo. Ik dacht zo; 'Hm.. Het kan nog wel, het is in ieder geval geen rappersshit.' Het liedje was afgelopen, en wat stond er; SIMPLE PLAN - WHEN I'M GONE Na nog een paar keer luisteren naar dat liedje ben ik dus op internet gaan zoeken, en toen kwam ik bij Welcome To My Life. Ik was verliefd. Het was gewoon hét liedje. Meer luisteren, en toen kwam Shut Up. Dé verslaving! Sinds toen ben ik dus enorme fan van SIMPLE PLAN.<3
gO:AUdio
Het was dus nog voor het Simple Plan concert, en ik was liedjes van KIGH [Kids in Glass Houses] uit m'n hoofd aan't leren. Het is trouwens niet gelukt, ik kende er maar een x_x. Maarr.. Ik kwam dus Go:Audio tegen. Ik dacht; "Whoa, leuke naam!" Meteen erop klikken. Het was She Left Me. Ik dacht meteen; "Klinkt goed, moet ik onthouden." Daarna ben ik weer verder gegaan met Simple Plan. Een paar dagen later herinnerde ik me Go:Audio weer. Die ene leuke zanger [James Matthews]. Ik ging weer zoeken, en toen kwam ik op Made Up Stories. Die vond ik super!
Toen was het even stil, en na het Simple Plan concert kwam het weer terug. Ik ging weer zoeken, en vond toen So Quiet You Were. Ik meteen janken; Dat lied is zoo mooi! Ik ging verder zoeken, en ook op hun Myspace kijken [meteen mailtje naar ze gestuurd =x]. Toen kwam Why; Piano cover. Ik ging janken, zo hard als ik kon. En toen... tja, toen was het stil. En nu heb ik een gedownloadachtig CD'tje van hun, met 5 nummers erop . En over welgeteld 21 dagen komt de CD Made Up Stories uit in Engeland, en misschien komt mijn bestelde CD dan ook naar ons toe!
Kids in Glass Houses
Overheilig Simple Plan concert denk ik :]
You Me At Six
Thanks Marloes + Simple Plan concert :]
Underdog, just look at the mess you made.