• De titel zegt het al ^^ Hoe werd jij fan van de favo band(s) :P

    Blowsight:
    Speelden in het voorprogramma van Cinema Bizarre, en ik was meten verkocht ^^

    Cinema Bizarre:
    Ik hou van J-rock, en via een site kwam ik bij hun terecht.. Maar ik vond ze niets.. Totdat ik een half jaar later (klinkt faag) over ze droomde :P En toen ging ik weer zoeken, en toen werd ik fan ^^

    Duss.. Hoe zijn jullie fan geworden van je favo bands?

    Chuu~


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Foto ö

    Tokio Hotel!

    Eerst hoorde ik het liedje 'Monsoon'!
    Toen vond ik dat liedje kei leuk, maar verder luisterde ik het niet.

    Toen wilde ik op een gegeven moment zelfmoord plegen!:$ Toen kreeg ik Spring Nicht/Don't Jump te horen. Op dat moment wilde ik het niet meer. Ik voelde me ook niet gewaardeerd overal waar ik kwam. Maar tijdens het nummer Heilig wist ik(Of voelde het) dat ik tenminste voor iemand belangrijk was!

    En zo kwamen er steeds meer liedjes!
    Nu zit ik nogsteeds met hetzelfde "probleem", ik voel me nog steeds..tja..raar!:$
    Maar als ik dus naar Tokio Hotel luister voel ik me steeds EVEN "gewaardeerd"!
    Ik kan dus niet zonder Tokio Hotel, ze zijn gewoon GEWELDIG!

    <3


    everything, in time

    Tokio Hotel: Via vriendinnen, ergens in maart 2006
    Simple Plan: Via m'n ex
    HIM: Via m'n ex


    Life is hard and then we die

    Linkin Park: Door naar de bioscoop te gaan naar Transformers. What I've Done van LP komt in die film voor, en toen ging ik op de officiele site kijken, en daar stond het liedje ook op. Ik ging dus meer zoeken en zó werd ik fan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tokio Hotel,,
    Ik hoorde veel mensen negatief erover praten en anderen weer positief en daar werd ik toch wel nieuwschierig van.
    Dus luisterde ik naar Durch den monsun en een tijdje later was ik fan ^^


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Ben er niet meer helemaal echt heel erg fan van maar oké. Tokio Hotel: Ik had 1x ofzo Monsoon op tv gezien, en toen ging ik op vakantie naar Italië. We zaten op de camping naast mijn bf, toen gingen we samen naar Milaan. We waren nogal hyper in de tram/bus/trein wat het ook was en toen gingen we Monsoon zingen omdat we die in ons hoofd hadden :'] Toen we thuis kwamen heb ik meer muziek van ze opgezocht en door Wo Sind Eure Hande was ik helemaal verkocht. :'$
    En andere bands.. Ja, door tijdschriften en gewoon rondneuzen op youtube enzo vond ik bands die ik echt helemaal geweldig vind.. :;'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Paramore:

    hoorde liedjes op TMF en d8: hee dat is togh dezelfde band? en toen ging ik liedjes op zoeken en werd fan :D


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Tmfawards .
    ik hate tokio hotel, sinds ik ze daar zag : D
    nuja, nu lijk ik zo'n nalopertje omdat ze daar zo populair waren. : D Dan ben ik maar een nalopertje, ik ben fan van Tokio hotel, punt uit : D


    Some people make the world special just by being in it

    Door mijn zus x'D
    Die had een filmpje doorgestuurd, en toen werd ik eraan verslaafd (:

    Rammstein;;
    door onze goede vrienden van tmf, toen ik 10 was (: keek naar een programma, en daar kwam toevallig du hast in voor (: vroeg aan me pa wie da was, hij zei rammstein en ben meteen gaan zagen voor een cd. (: een halve maand later had ik live aus berlin in mijn colectie (;. op me 12e mocht ik mee naar rock werchter, en begon mijn carriëre als moshende tiener die houdt van metal daar (:

    Behemoth;; dankzij gmm (en daarvoor ook al.) door het nummer decade of therion.

    Iced earth,, No comment (: was iets van me 14e leeftijd dat ik zie kende met het cover van iron maiden;; The number of the beast (: en ben ik daar verder in gaan opzoeke. XD ook op graspop metal meeting gezien btw.

    Tokio Hotel'omdat een vriendin van mij al vanaf 2005 fan was, en die liet af en toe wel eens wat horen, meestal Durch den monsun.ik vond het wel leuke muziek, maar toen had ik er niet echt een gevoel bij. toen ik monsoon zag op TMF, had ik al zo'n vaag vermoeden dat ik ze kende, maar ik kon ze even niet terughalen. toen luisterde ik een tijdje heel vaak monsoon, en daarna ben ik meer nummers van hun gaan luisteren. & werd ik fan x]

    & bij Cinema Bizarre, werd ik fan doordat ik steeds meer duitse tijdschriften ging kopen (Popcorn, Bravo), en daar cinema bizarre dan ook wel eens in dus op een gegeven moment heb ik hun opgezocht, en was ik meteen helemaal verkocht <3


    ~ If i fall i will rise back up and relive my glory ~

    Arctic Monkeys: Bijna 3 jaar geleden toen ik toevallig een liedje van hen hoorde op StuBru. En dat vond ik gelijk heel goed. En toen ben ik er meer naar gaan luisteren en sindsdien is het mijn favoriete groep.
    The Last Shadow Puppets: Doordat één van de 2 zangers ook de zanger is van Arctic Monkeys. En het dus wel logisch is dat ik hen ook goed vind. En daardoor ben ik ook fan van The Rascals. Want dat is de andere zanger van The Last Shadow Puppets en dus ook van The Rascals.
    Paramore: Ik kende één liedje al een tijdje. Maar toen vroegen Naan en Chiaar of ik hen kende. En ze zeiden dat hun heel goed waren en zo ben ik meer liedjes gaan luisteren. En vond ik ze steeds beter.
    MGMT: Ik zat op YouTube en toen zag ik iets leuks opzij staan. En toen bleek dat MGMT te zijn en dat liedje vond ik gelijk heel goed. En toen ging ik meer liedjes luisteren en was ik er helemaal voor. Toen kochten mijn zus en ik de cd en zodus.
    En dat zijn wel de voornaamste. :}

    Toen ik voor het eerst Monsoon hoorde vond ik het meteen een goed liedje, maar was ik nog niet echt van OMG TOKIO HOTEL AAAAAAA!!! Na hun 2e liedje Ready set go was ik wat meer gaan opzoeken over TH. Zo ging dat een tijdje verder en kijk mij nu: Geen enkele dag zonder TH en heb al hun DVD's en CD's. Ik ben verslaafd!


    Real music is hidden behind the notes

    Panik: Gebeurde maar geleidelijk aan... in het begin vond ik ze niks maar hoe meer ik de muziek hoorde, hoe beter ik het vond... en ja, nu ben ik obsessed XD.
    Killerpilze: Ik zag ze eens op Viva Live waar ze hun liedje Ich Kann Auch Ohne Dich speelden. Ik vond het meteen al super.
    Paramore: Ik had al eens van hun gehoord en besloot iets van ze op YouTube te zoeken. Ik kwam uit bij de clip van All We Know en vond het wel een tof liedje. En zo ben ik steeds meer muziek beginnen opzoeken van Paramore... en nu ben ik dus fan =P.

    McFLY -ben ik ondertussen niet echt fan meer van- ; door Just my luck :]
    Paramore ; iemand op het mcfly forum had het er soms over, en toen had ik voordat ik naar london ging 2 jaar geleden liedjes gedownload, en toen was ik daar helemaal verliefd op Born for this en toen kocht ik daar Riot!
    Cobra Starship + the academy is... door mn zus :'D en later ook nog van andere fueled by ramen bandjes <33 -i love fbr-