• Ik wil net zoals iemand anders hier [sorry, weet niet meer wie] weten of een site betrouwbaar is;
    http://87.106.129.40/hotterthanhell/product_info.php?info=p5559_Babydoll---Ribbon-Maxi.html

    Wie heeft er al iets van gekocht?


    -

    Je linkt werkt like niet :') En ik heb geen idee, want ik ken die site niet echt ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hooterthanhell ?


    maar dat tog een duitse site enz ?


    We can only learn to love by loving.

    Ja,is wel betrouwbaar


    Music is the new sex

    @DELETEx3; nu wel ^^


    -

    @Blondiepants
    Ik hbe een vraag want ik wou al een tijdje wat op die site bestellen : hoe duur sijn de verzendkosten wnt ik kan het nergens vinden x_x


    We can only learn to love by loving.

    @Blondiepants
    Ik hbe een vraag want ik wou al een tijdje wat op die site bestellen : hoe duur sijn de verzendkosten wnt ik kan het nergens vinden x_x

    Je moet in iedergeval voor 25 euro bestellen. Dat weet ik wel.


    Music is the new sex

    @Blondiepants
    Ik hbe een vraag want ik wou al een tijdje wat op die site bestellen : hoe duur sijn de verzendkosten wnt ik kan het nergens vinden x_x


    ik zou het niet weten ><. Heb er zelf al achter gezocht..


    -

    (...)
    Je moet in iedergeval voor 25 euro bestellen. Dat weet ik wel.


    meer niet ??


    We can only learn to love by loving.

    @TyIsMine
    Wat bedoel je?x'D


    Music is the new sex

    @Flo
    of je dan niet bijv later meer bij meot betalen enz. ? weetkveel X_x [/word achterlijk en jkan het niet yuitlegge]


    We can only learn to love by loving.

    TyIsMine wilt weten of je er verzendskosten bij moet betalen


    -

    @TyIsMine en Blondiepants
    Ik weet in ieder geval dat. De verzendkosten komen er lijkt mij nog wel overheen. Maar ik wou ook een keer wta bestellen. Onder de 25 maar dat kon niet ofzo. Dus heb ik dat niet gedaan. En anders moet je gewoon een keer naar 1 van hun winkels gaanx'D


    Music is the new sex

    ik ken de site niet (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ken de site niet, dus kan je niet helpen :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.