• Australië verhuizen.
    Why wel daar is het warm en bijna altijd goed weer.
    Het is een mooi land en ik wil er wel graag wonen.
    Ze spreken er engels^^
    En dan kan ik alles hier achter me laten, en helemaal terg op nieuw beginnen.


    *He's the one.

    Ik wil ook wel naar Autralië toe. :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    nauw ik nu niet wnt daar si het even koud als hier en het is dichdicht bij hier en dt wil ik dus niet,


    *He's the one.

    Mijn moeder kotm daar vandaan.


    Music is the new sex

    Ik wou dat mijn ouders het eens vernoemden. Of dat ze het een idee vonden om naar daar te verhuizen. Hmmm..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tokyo,lijkt me opzicht wel leuk,of een andere plek in japan,maar er wonen? Mwaahh... i don't know,for sure ;D

    me moeder heeft al in een week het twee keer vernoemd "wat als we nauw eens naar Australië verhuizen." en ik hoop dt ze het meent, maar dt dnek ik niet.


    *He's the one.

    Ik ben te erg gehecht aan dit landje :']


    No growth of the heart is ever a waste

    me moeder heeft al in een week het twee keer vernoemd "wat als we nauw eens naar Australië verhuizen." en ik hoop dt ze het meent, maar dt dnek ik niet.

    Mijn ouders willen naar Griekenland verhuizen>.<


    Music is the new sex

    Ik naar België, Mechelen miss?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee jij blijft Chara =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Lieford het stinkt hier geloof maar aan de andere aknt lijtk het me ng geen slecht idee^^


    *He's the one.

    Nee jij blijft Chara =]


    Rara ja ik blijf ook al wil ik niet ><


    *He's the one.

    (...)
    Mijn ouders willen naar Griekenland verhuizen>.<


    Ik zou er blij mee zijn maar goed, ik bn dan ook raar.


    *He's the one.

    me moeder heeft al in een week het twee keer vernoemd "wat als we nauw eens naar Australië verhuizen." en ik hoop dt ze het meent, maar dt dnek ik niet.

    Misschien meent ze het echt wel? En bereidt ze jou een beetje voor. Het zou wel leuk zijn niet? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ook heel graag, ofwel naar Amerika x']


    You're a star in heaven.