• Helooooo!
    Nou kijk ik ga het hier even kort en bondig vertellen waarom ik nu wéér een topic opene. Hier komt het:
    Om acht uur moet mijn computer af omdak anders zogezegd niet zou kunnen slapen ofsoo. Maar ik heb meer iets als waanbeelden, ik zie dingen in mijn kamer die er niet zijn. Soms zie ik opeens een meisje achter mijn deur staan of een kop naast mijn bed liggen en ik kan je verzekeren: Da's echt niet mooi als je dat ziet staan. Maar dan benk 's morgens nooit uitgeslapen want ik durf niet slapen alsk zo'n kind achter mijn deur zie staan hoor!
    Iemand tips? Want 's morgens kank er nooit uit en komk te laat op school --'
    xoxo'

    Heb ik ook vaak maar dan met geluiden,
    Meestal zet ik dan de tv op, maar dan kan ik nog niet slapen door die tv, dus ik weet het ook niet =S maar soms gaa ik gewoon helemaal in mijn deken tegen de muur liggen in mijn bed x)


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Doe muziek in je oren ! (A) dat helpt ! :D voor mij dan hea!! , maar ik probeer er niet aan te denken , of hou anders een lampje aan & de deur open !

    succes schat (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    weetje...ik heb da ook,nu nog!!maar weetje,soms kan je het gewoon niet verhelpen,ik doe het simpel,ik heb van mijn plaaggeest(zo zou ik het noemen)mijn vriend gemaakt xD dus ik ga slapen,en als ik ze zie,of hoor,dan zeg ik gwn dat ze moet oprotten..en ik draai mijn rug erheen,maar weetje wat je ook kan doen,mijn rolluik van mijn raam die laat ik nooit naar beneden,en mijn gordijn laat ik wagewijd open,zodat het licht de straat naar binnen kan,en zo is je kamer ook verlicht^^
    maar je moet daar echt geen bang van hebben hoor,je vebeeld je dat maar,het is er niet echt snapje.dus als je het ziet,keer je het gewoon de rug toe!en maak er je vriend van (A),mah ik kan zo nog uren doorvertellen dusjha Xd(K)SEDA BODA!!!en voor de slimmekes,seda boda betekent ik waak over je :$


    Love Me For Me And Not For Someone I Would Never Be <3

    HEB IK OOK!!
    Erg eng!
    ik laat ook de overlooplamp aan...
    Helpt wel:D


    everything, in time