• Ja, dat kreeg ik maandag te horen toen ik op school kwam. Nu denk je vast: Er gebeuren toch dagelijks auto ongelukken? Waarom is deze juist zo speciaal? Het heeft voor mij nooit zo dichtbij gevoeld maar een jongen uit mijn klas en zijn gezin is getroffen. Een auto ging midden op de snelweg keren en hun zijn in die auto gereden. De jongen uit mijn klas, zijn kleine broertje en zijn ouders zijn er met wat kneuzingen van af gekomen. De tweeling broer van de jongen uit mijn klas niet. Als hij niet zo snel naar het ziekhuis was gebracht was hij er nu misschien niet meer. Hij heeft een gescheurde milt, en lever. Dat veroorzaakt bloedingen in je maag. Hij wordt in een kunstmatige coma gehouden om hem de pijn te besparen. Hij lag eerst op de intancive care. De jongens zijn nog niet op school geweest. Ze zijn bij zijn tweeling broer in Groningen. Op een goede afloop wachten!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bram had een gescheurde milt en die is verwijderd en er zat een klein gaatje in zijn galblaas waardoor het gal in zijn buik terecht kwam dat hebben ze moetten dichten en ze lever is dus gescheurd naja een beetje.


    Noujaa, zijnlever is niet een beetje gesgeurd heb ik gehoord :( heb gehoord dat hij bijna doormidden is :o kan je tegen Rob veel sterkte zeggen van mij (niet dat hij me kent, maar zeg maar dat ik Bram ken van Survival)


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    echt sneu sterkte

    Erg! ö
    sterkte, x.

    ik ken mensen die bij hem zijn langsgeweest, hij wordt onder narcose gehouden omdat hij anders alle slangen loskan "woelen" en zijn handen zitten vast aan zijn bed, zodat hij niet on die kunstmatige slaap die slangen eruit trekt..
    het klinkt heel erg [is het ook] maar het is nodig..hij ligt ook met zn ogen halfopen..En ik heb gehoord dat zijn nieren er even meegestopt waren O.o ik weet niet of ze het alweer doen..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik ken mensen die bij hem zijn langsgeweest, hij wordt onder narcose gehouden omdat hij anders alle slangen loskan "woelen" en zijn handen zitten vast aan zijn bed, zodat hij niet on die kunstmatige slaap die slangen eruit trekt..
    het klinkt heel erg [is het ook] maar het is nodig..hij ligt ook met zn ogen halfopen..En ik heb gehoord dat zijn nieren er even meegestopt waren O.o ik weet niet of ze het alweer doen..



    I know egt erug,, als ik er achter kom dia dat heeft gedaan hea!!! ooww dan,, dan dandan LAAT IK DIEGENE VOELEN WAT HIJ/ZIJ BRAM HEEFT AANGEDAAN


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Ooww.. echt verschrikkelijk.. Als dat maar snel goedkomtt


    ...

    Jeej, het gaat alweer beter, iedereen (behalve bram) is alweer uit het ziekenhuis, Bram ligt er nog in en word langzaam wakker uit zijn kunstmatige coma, hij zit met handen en benen vast aan het bed (niet schrikken) dat doen ze omdat hij soms wel eens paniekerige dromen krigt en dan slaat hij zo alle kabels weg, hij zit ook niet strak vast want hij kan wel bewegen maar niet zo los dat hij zo los komt,,
    gelukkig begint hij weer wakker te worden


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    HOLY CRAPP OMG

    STERKTE SCHATZELL <33


    We can only learn to love by loving.

    Bram = uit ziekenhuis!!!
    hij is nu thuis maar ligt wel nog beneden in ziekenhuis bed met infuus. Hij fluistert en kan kleine stukjes lopen, hij kan ook al zwaaien heb ik gehoord... Dus het gaat de goede kant op gelukkig, met zijn lever gaat het nog niet zo super en later als hij 20/30 is moet hij nog een keer geopereerd worden en dan halen ze waarschijnlijk een stukje lever bij hem weg!
    Maar gelukkig gaat het beter.

    Dit was het nieuws wat ik tot nu toe weet, waarschijnlijk heb ik woensdag meer nieuws


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!