• Ja, dat kreeg ik maandag te horen toen ik op school kwam. Nu denk je vast: Er gebeuren toch dagelijks auto ongelukken? Waarom is deze juist zo speciaal? Het heeft voor mij nooit zo dichtbij gevoeld maar een jongen uit mijn klas en zijn gezin is getroffen. Een auto ging midden op de snelweg keren en hun zijn in die auto gereden. De jongen uit mijn klas, zijn kleine broertje en zijn ouders zijn er met wat kneuzingen van af gekomen. De tweeling broer van de jongen uit mijn klas niet. Als hij niet zo snel naar het ziekhuis was gebracht was hij er nu misschien niet meer. Hij heeft een gescheurde milt, en lever. Dat veroorzaakt bloedingen in je maag. Hij wordt in een kunstmatige coma gehouden om hem de pijn te besparen. Hij lag eerst op de intancive care. De jongens zijn nog niet op school geweest. Ze zijn bij zijn tweeling broer in Groningen. Op een goede afloop wachten!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    haa, ik ken dat kind^^
    of tenminste NIET IK, maar die jongen met gescheurde milt die zit in mn broertjes voetbal team :Y)

    Gsus ik klink vrolijk O.o
    bedoel het niet zo! x3

    Edit:

    Onee! ik bedoel orkest.. FJZO
    daar kent hij hem van^^
    hij speelt daar trompet en mn broertje ook ;]

    AWH Dat kan wel dat broertje heet Bram en die jongen Rob. Best erg. Dat jij hem ook kent dan naja opzich zo ver wonen we niet van elkaar weg n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat erg. Op dat soort momenten wenste je als ouder bijv. dat je niet was gaan rijden met de auto.

    Echt heeel erg

    Ja of dat die lul niet midden op de snelweg was gaan keren S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja of dat die lul niet midden op de snelweg was gaan keren S:
    Jup

    (...)
    AWH Dat kan wel dat broertje heet Bram en die jongen Rob. Best erg. Dat jij hem ook kent dan naja opzich zo ver wonen we niet van elkaar weg n_n


    idd ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)Jup

    Ja, als ie dat niet deed was het niet gebeurt n_n

    @Caitlin

    ;]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh Gott wat erg :O

    (...)
    Ja, als ie dat niet deed was het niet gebeurt n_n

    @Caitlin

    ;]


    lol nu jij met sassi, staat te praten [walkingdead is gedeelt account]
    krijg ik de hele tijd van Decoy stuurt een nieuw prive bericht xD veat dood..^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nog een keer succes vban mij, want ik ken hem ook, en bram is best wel aardig, (met gescheurde milt en lever) zit bij hem op survival,
    Maar ik ga nu scht leren anders komt het er echt niet meer van

    Xx Saskia


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    @Caitlin

    xd' haha daarom heb ik mijn mail nooit aanstaan xd'

    @Saskia

    Thanks. Ja jij ook veel succes en met leren en de repetitie!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nog een keer succes vban mij, want ik ken hem ook, en bram is best wel aardig, (met gescheurde milt en lever) zit bij hem op survival,
    Maar ik ga nu scht leren anders komt het er echt niet meer van

    Xx Saskia


    ja :X je hebt gelijk >< kmoet ook leren! =/


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Heb gehoord dat het met allemaal weer beter gaat :)
    Maar Bram ligt nog steeds in ziekenhuis,,
    waarschijnlijk leest hij dit tog niet maar:

    Veel Succes Bram, ik hoop dat je snel weer beter word en op survival komt, want het isnu veel te rustig...

    Srry dat moest ik ff kwijt

    Xx Sas


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Sterkte.
    En ik hoop zo dat hij het haalt, ookal ken ik ze niet.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heb gehoord net dat alleen Bram nog in ziekenhuis ligt, alleen zijn Lever iss *maar klein beetje hoor(DUS NOT)* wel nog gescheurd...


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Jezus, wat erg..Starkte!<3

    &'nd Kan het dat ik er iets over heb gehoort ofso, nhaja, dat was ook met een jongen en die wordt ook in een kunstmatige coma gehouden..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bram had een gescheurde milt en die is verwijderd en er zat een klein gaatje in zijn galblaas waardoor het gal in zijn buik terecht kwam dat hebben ze moetten dichten en ze lever is dus gescheurd naja een beetje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.