• Man! Men wijsheidstand, links onder, begint er dus door te komen, en het doet verschrikkelijk veel pijn.

    wie heeft er hier ook z'n wijsheidstanden al?
    En hadden jullie daar ook zo'n pijn van?

    Xx

    Ik heb ze... al. Denk ik x'D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb ze... al. Denk ik x'D!

    Deed dat niet ongeloofelijk veel pijn ? ö

    Ik heb ze nog niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    wat is dat? :'D


    [/dom]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    verstandskiezen?

    verstandskiezen?


    en wat zijn dat?


    omfg ik ben zo blond --'

    [/HEEEELLL Dom]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    verstandskiezen?
    Jah xD die

    (...)Jah xD die
    die heb ik denk ik al gehad =|

    (...)

    en wat zijn dat?


    omfg ik ben zo blond --'

    [/HEEEELLL Dom]

    Dat zijn tanden die je helemaal rechts en links in je mond krijgt, rond je puperteit!
    Die tanden boren dan echt door je tandvlees, en het doet verschrikkelijk veel pijn

    (...)
    Dat zijn tanden die je helemaal rechts en links in je mond krijgt, rond je puperteit!
    Die tanden boren dan echt door je tandvlees, en het doet verschrikkelijk veel pijn



    oowww bahh nee nog niet gehad :S


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik heb me 2 ondersten al moeten laten trekken. x]
    Nogal vroeg, meestal is dat als je ouder bent en niet als je 13 bent, toen was ik iig 13 x'D
    Een week voor me verjaardag, kon ik geen gebakje eten =O


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Je verstandskiezen, en ik denk ndat het je normale kiezen zijn want je verstandskiezen krijg je pas rond je 20ste ;)


    BAM!

    Normaal moet je er 4 krijgen, twee vanboven twee beneden. Ik heb er maar 2 die klaarzitten, de andere heb ik gewoon niet.


    Tanya is de beste.

    Je verstandskiezen, en ik denk ndat het je normale kiezen zijn want je verstandskiezen krijg je pas rond je 20ste ;)

    Dat verschilt bij iedereen, en ik heb al men kiezen al volgens de tandarts, en het is er trouwens nog maar ééntje xD Gelukkig maar ö

    (...)
    Dat verschilt bij iedereen, en ik heb al men kiezen al volgens de tandarts, en het is er trouwens nog maar ééntje xD Gelukkig maar ö

    mijn bio leraar zegt 20 xD maarja het blijft een leraar hea :Y)


    BAM!