Whoa, niet lief =]. Maar Ben & Jerry's is beter en daarvan heb ik nog in de diepvriezer steken. Maar heb er alleen nu geen zin in, shoot me :'D.
Tanya is de beste.
(...) Verdikkie! En ik maar denken dat ik zo'n goede theorie had :' (. Maaar, jou idee vind ik ook zeeeer goed .
(...) In de supermarkt uit mijn buurt verkopen ze geen Ben & Jerry's. >;<
Laat me weten hoe het is afgelopen. En als ze ijs van je wilt, moet je maar zeggen dat jij een puber bent en dat ijs enorm belangrijk voor je is. Of dat ze je gewoon vandaag ijs had moeten geven!
rules don't stop me
Ik ga morgen na school elke winkel in die ik tegenkom, op zoek naar overlekker ijs. Haaaaaaa, eat that, opperheks. :'D
Dudes... deze puber heeft ook behoefte aan ijs. En ja, dat is idd oneerlijk >.<
No growth of the heart is ever a waste
ben ik blij dat mijn moeder nooit meer als 2 lepels uit een bak ijs eet niet dat iemand dat bij mij flikt.... als iemand mijn ijs heeft dan pak ik het snel af en als ze het terug willen pakken ga ik grommen maar is wel gemeen van jou mama...
A Noble was Born in Chaos
Ik eet een mandarijntje nu.
Ken ze niet maar zal heus wel lekker zyn
(...) Oeh, zeg ze maar dat ze dan mooi dat verslag mogen verder typen als ze naar hier komen.
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
< Verplaatst naar Offtopic >
In Italië tot en met 26 juli! :D