Ik heb het nog niet gelezen. Maar bij godsdienst zagen we er is een fragment uit. Vond het wel is leuk om te lezen, maar een heel boek van dat? Ik weet het niet :').
Ik heb het niet echt gelezen.
Het leek me te dik en te saai.
Maar we hadden het erover in geschiedenis, denk ik.
Zou dat eig kunnen? (Ik weet eig niet of het hetzelfde boek is als hetgene jij bedoelt)
Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]
(...)Aristoteles schijnt ook iets stoms over meiden te hebben gezegd :')
Aaaah, niet leuk.
Ik vond die vent net cool worden(huil). Maar was het niet Aristatoles die de theorie had dat kinderen eigenlijk super filosofisch zijn?
Met dat voorbeeld dat moeder, vader en kindje in de keuken zitten, vader begint te vliegen, moeder begint te gillen van angst, kind begint te lachen omdat het kind nog niet is aangeleerd dat vliegen niet "kan".
Ik vond die vent net cool worden(huil). Maar was het niet Aristatoles die de theorie had dat kinderen eigenlijk super filosofisch zijn?
Met dat voorbeeld dat moeder, vader en kindje in de keuken zitten, vader begint te vliegen, moeder begint te gillen van angst, kind begint te lachen omdat het kind nog niet is aangeleerd dat vliegen niet "kan".
Toch?
Werd dat niet gewoon als voorbeeld gebruikt ergens in hoofdstuk 2? In ieder geval, ik vond die theorie over het in een konijnenvacht zitten ook wel stoer:Y)
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
(...)Werd dat niet gewoon als voorbeeld gebruikt ergens in hoofdstuk 2? In ieder geval, ik vond die theorie over het in een konijnenvacht zitten ook wel stoer:Y)
Jaa! Dat vond ik ook.
Toen dacht ik: ik wil ook op de haartjes omhoog klimmen(huil).