Ik had even een vraagje..
Ik zit bij de Scouts en wij gaan geld inzamelen voor een goed doel. Nu zijn we verschillende acties aan het zoeken om geld in te zamelen..
Dingen zoals grasmaaien, auto's poetsen,...
Weten jullie misschien nog een goede actie?
Alvast bedankt! (:
x
-
19 jan 2009 - 19:0319 jan 2009 - 19:3519 jan 2009 - 19:37
(...)
Ik ken er wel meer bij de chiro. ^^ Maar tsja. Scouts is toch beter ofzo. Hahneen, daar ga ik niet over beginnen tegen je. (: Nouja, wij waren al bezig over een rommelmarktje ofzo. Maar daar ging de leiding nog over nadenken. En die mini-onderneming, juist. ^^ En je weet goed genoeg waar je die handen moet steken. x'd
Ik weet écht niet waar ik die handen moet steken (a) En rommelmarktje is een goed ideetje Zorg wel dat je véél speelgoed hebt, die kindertjes kicken daarop x'd En neen god zaag me daar niet over x'd dat boeit me echt niet x'D Ik vind het toch allemaal maar raar dinges x] Ik blijf liever lusig op mn gat zitten19 jan 2009 - 19:3719 jan 2009 - 19:38(...)
Zwijg me over KSA. -_-'
Nog erger als Chiro. >_<
zwijg jij KSA 'er, met je 3 ledenI did not hit you. I just high-fived your face.
19 jan 2009 - 19:38(...)
Ik weet écht niet waar ik die handen moet steken (a) En rommelmarktje is een goed ideetje Zorg wel dat je véél speelgoed hebt, die kindertjes kicken daarop x'd En neen god zaag me daar niet over x'd dat boeit me echt niet x'D Ik vind het toch allemaal maar raar dinges x] Ik blijf liever lusig op mn gat zitten
Nouja, de leiding wilt dat niet, denk ik. Ze gingen denken ofzo. Maar ik probeer ze te overtuigen ofzo. En dan geef ik mijn rommel weg. ^^ En mooizo dat je dat niet boeit, luiwammes. En dat is niet raar. Dat is leuk!19 jan 2009 - 19:3919 jan 2009 - 19:3919 jan 2009 - 19:40(...)
Nouja, de leiding wilt dat niet, denk ik. Ze gingen denken ofzo. Maar ik probeer ze te overtuigen ofzo. En dan geef ik mijn rommel weg. ^^ En mooizo dat je dat niet boeit, luiwammes. En dat is niet raar. Dat is leuk!
Overtuig ze maar (:
En de pc loopt weer zo secondig vast, lastig En euhm ja lui ik zijn x'd En neen niet raar, ik smeer ook choco in mijn vrije tijd over Janna haar gezicht en ik vind het normaal om bloem met honing te mengen en dat over mijn rijke vriend zn gezicht te gieten
kuss x19 jan 2009 - 19:41(...)
Wat is dat nu weer??
Dat is Frans voor eum oh wacht neen, het is Chiro haha x'd
OEPSS x)
Kus x19 jan 2009 - 19:41(...)
Overtuig ze maar (:
En de pc loopt weer zo secondig vast, lastig En euhm ja lui ik zijn x'd En neen niet raar, ik smeer ook choco in mijn vrije tijd over Janna haar gezicht en ik vind het normaal om bloem met honing te mengen en dat over mijn rijke vriend zn gezicht te gieten
kuss x
Mijn conclusie uit dat wat je zegt?
Jij bent soms raar.
Maar je bent gelijk zo'n leuk kind ook. x'd En doe dat maar bij die bedriegende vriend van je!
x19 jan 2009 - 19:42(...)
Dat is Frans voor eum oh wacht neen, het is Chiro haha x'd
OEPSS x)
Kus x
Zou kunnen. ^^
Chiro is me niet zo bekend. (:
x19 jan 2009 - 19:45(...)
KSA is echt zielig en kut. ^^
Jahps, dan ben jij met je vieze scouts zelfs nog beterI did not hit you. I just high-fived your face.
19 jan 2009 - 19:46Ik weet het ik raar x'd erg hé? (: Nouja kijk er zijn 6 soorten mensen op de wereld. Rare en niet-rare en ik hoord bij de eerste soort
Wtf, ik kom niet aan zes --'
Wat zit ik hier te lullen, ik zwijg beter maar19 jan 2009 - 19:46Jezus, ga nou niet jammeren over wat er beter is, scouts of chiro, het is toch al hetzelfde (en nu ga ik het krijgen op me, check maar x'd)
19 jan 2009 - 19:48Ik weet het ik raar x'd erg hé? (: Nouja kijk er zijn 6 soorten mensen op de wereld. Rare en niet-rare en ik hoord bij de eerste soort
Wtf, ik kom niet aan zes --'
Wat zit ik hier te lullen, ik zwijg beter maar
Zeer erg. x'd En 6 soorten, ik zie er gelijk maar twee. x'd En praat gerust ofzo. En waar hoor ik bij denk je? :}
En tsja, er is nu eenmaal onderlinge rivaliteit ofzo tussen scouts en chiro. En dat is niet hetzelfde kind. =o
x