• Ik had even een vraagje..
    Ik zit bij de Scouts en wij gaan geld inzamelen voor een goed doel. Nu zijn we verschillende acties aan het zoeken om geld in te zamelen..
    Dingen zoals grasmaaien, auto's poetsen,...
    Weten jullie misschien nog een goede actie?
    Alvast bedankt! (:
    x

    (...)
    In het belachelijke, best ja. x'd
    En ik zal eens vragen achter een rekening. ;D
    x

    Mooizo xd dan zal ik mijn zakgeld dt ik niet krijg storten :D
    In het belachelijke, sorry zo ben ik nu eenmaal :Y)

    Bij ons is er soms een scouts in de winkel. Die staan dan bij de kassa's, en die helpen de zakken mee inladen. En, dan zeggen ze er ff bij dat het wel voor het goede doel is, en dan is het logisch da de mensen een beetje geld geven. :) Allé, wij geven toch altijd iets ^^

    Ahah, goed dat ik dat weet. ;D
    Misschien dat we dan ook wel ergens kunnen helpen. (:

    (...)

    dat is voor mensen die niet zo goed rond kunnen komen in nederland/belgië en die krijgen dan een gratis voedselpakket enzo. :'D echt een goede organisatie. :'D
    x

    Ze moet geld inzamelen, geen eten weggeven x'd

    (...)

    dat is voor mensen die niet zo goed rond kunnen komen in nederland/belgië en die krijgen dan een gratis voedselpakket enzo. :'D echt een goede organisatie. :'D
    x

    Achzo, weet ik dat ook weer. ;D
    Dat moet ik dan ook eens zeggen ofzo. (:
    x

    (...)
    Mooizo xd dan zal ik mijn zakgeld dt ik niet krijg storten :D
    In het belachelijke, sorry zo ben ik nu eenmaal :Y)

    Haha, maakt niet uit. x'd En dat zou vriendelijk zijn. Vraag geld aan je rijke vriend. :Y)
    En we kunnen dat geld bv. aan de voedselbank geven. Dus is dat nog goed gezegd. ;D

    (...)
    Haha, maakt niet uit. x'd En dat zou vriendelijk zijn. Vraag geld aan je rijke vriend. :Y)
    En we kunnen dat geld bv. aan de voedselbank geven. Dus is dat nog goed gezegd. ;D

    Vraag het zelf aan je (overspelende) rijke vriend. Hij steekt graag wat centjes in je boezem x'd Haha enzo ja x'd haha :D WOOOPS x'd

    (...)
    Vraag het zelf aan je (overspelende) rijke vriend. Hij steekt graag wat centjes in je boezem x'd Haha enzo ja x'd haha :D WOOOPS x'd

    Omg, moet jij net zeggen met die vriend van je. x'd Nou zeg. Bemoei je met je eigen bedriegende aap. Daar heb je vast je handen mee vol. ;D En ik doe sowieso al wat voor het goede doel, dus hoef ik geen geld te vragen. ^^

    chiro <3


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Ha ik bedenk me dat wij zooi verkopen aan een té hoge prijs met onze mini onderneming xD
    Nouja, mss moet je stuff kopen en dat aan een hogere prijs verkopen? :D
    Hahneen, geen kat koopt die brol dan ><

    (...)
    Omg, moet jij net zeggen met die vriend van je. x'd Nou zeg. Bemoei je met je eigen bedriegende aap. Daar heb je vast je handen mee vol. ;D En ik doe sowieso al wat voor het goede doel, dus hoef ik geen geld te vragen. ^^

    Ha mijn handen vol met wat? x'd Waar moet ik mn handen mee vol steken? ^^ hahaneen x)
    Ha nou ik weet niet meer x'd geld hoef jij dan niet te doen zo ;P
    Die van Frans zat trouwens bij de chiro bedenk ik me net x'd

    chiro <3

    Scouts! ;D

    (...)
    Scouts! ;D

    chiro verdomme! ;D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)
    Ha mijn handen vol met wat? x'd Waar moet ik mn handen mee vol steken? ^^ hahaneen x)
    Ha nou ik weet niet meer x'd geld hoef jij dan niet te doen zo ;P
    Die van Frans zat trouwens bij de chiro bedenk ik me net x'd

    Ik ken er wel meer bij de chiro. ^^ Maar tsja. Scouts is toch beter ofzo. ;D Hahneen, daar ga ik niet over beginnen tegen je. (: Nouja, wij waren al bezig over een rommelmarktje ofzo. Maar daar ging de leiding nog over nadenken. En die mini-onderneming, juist. ^^ En je weet goed genoeg waar je die handen moet steken. x'd

    (...)
    chiro verdomme! ;D

    KSA! x'd

    (...)
    chiro verdomme! ;D

    Nee man. =o
    Scouts! :Y)