• ’Zo Londen waarom doe je dit eigenlijk?’ vraagt Bill. ‘Wat?’vraag ik. ‘zo huurmeisje zijn.’ Zegt Bill weer. Ik daraai me om en kijk nu Bill aan; ‘Wel eeuhm ik weet het eigenlijk niet, ik was aan het praten met mijn beste vriendin over wat voor werk ik zou moeten gaan doen. Ik was toen net gestopt met school ik was toen zestien. Mijn moeder was gestorven een maand daarvoor en mijn vader zat toen veel aan de drank hij keek niet echt om naar mij behalve als hij behoefte had.’ Zeg ik. ‘Ow.’ Hoor ik Bill zeggen. Ik zie hoe Tom even om kijkt maar dan weer weg. ‘na een maand was ik het beu en toen heb ik een paar weken mijn beste vriendin verbleven. Maar dat was dus niet voor altijd. Dus zocht ik naar een goedbetaalde job zodat ik een huis kon kopen of een appartementje. En toen schoot het mijn vriendin ineens te binnen eerst dacht ik, dat doe ik nooit, maar toen ben ik dus begonnen als huurmeisje, ik heb wat geld gebruikt dat mijn moeder me heeft nagelaten voor me te promoten en nu drie jaar later doe ik het nog steeds.’ Zeg ik.

    daar moet je het mee doen,
    Ja of Nee?


    *He's the one.

    Op zich is het idee niet slecht maar heb het persoonlijk niet op TH.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat kan^^


    *He's the one.

    Op zich is het idee niet slecht maar heb het persoonlijk niet op TH.
    Ik ook niet.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Jy mag doen van mij ^-^ Alleen heb ik het zoals Aurelia en Noukel niet echt op TH. Maar het is wel ee goed idee =)

    Oke ik loop ver achter x'D


    *He's the one.

    Doen bby.
    En maakt niet uit ofdat TH erin komt je schrijft het vast even prachtig als altijd!


    The soul needs autumn.

    Ghehehe dank jje,!!


    *He's the one.

    ^^ Ik seg doen.

    het gaat er bij mij niet om of toho erin sit of wel maar de verhaallijn lijkt me wel cool n_n


    We can only learn to love by loving.

    Char, het zit zo. De meeste zijn hier ToHo fan af omdat hun niets meer laten horen ofsoo. Ík ben ze gewoon beu maar ik ga nu heel hard off-topic.
    Ik zou hem dus zeker doen =D

    JA, ik vind dat je die erop moet zetten ^^
    &
    JA, wel zo snel mogelijk ['a]


    "...she made her home in between the pages of books."

    Oke ik zet zo deel 1 online^^


    *He's the one.