• Idee
    T
    ijdens haar derde leerjaar op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus heeft onze Hermelien, zoals we waarschijnlijk allemaal wel weten, de beschikking over een zogenaamde ‘Tijdverdrijver’. Deze gebruikt ze om al haar lessen die op eenzelfde uren vallen, in te halen, wat dan ook hard nodig is. Dit uiterst functionele, maar daarbij zeer gevaarlijke voorwerp verleent de gebruiker de ultieme mogelijkheid de tijd naar zijn of haar gelieve terug te draaien. Wat wel eens voor problemen zou kunnen zorgen…
    Dat doet het inderdaad. Op een dag gaat er iets vreselijk mis; Hermelien wordt verder teruggestuurd dan eigenlijk haar bedoeling was. Wanneer professor Perkamentus aan hen verteld wat er is gebeurd, zijn Harry en Ron werkelijk kapot van verdriet. Er is namelijk geen optie tot terugkeren en Hermelien zal zich verplicht moeten aanpassen aan de wereld en de situatie waarin ze zich nu bevindt. Zelf heeft ze dit ook al door…
    Des te langer ze zich in het verleden bevindt, des te meer bekende gezichten haar pad kruisen. Sommige daarvan goedaardig, sommige daarvan kwaadaardig. Hoe ver zal ze gaan om diegenen die ze liefheeft te beschermen? Beschermen tegen de afgrijselijke en pijnlijke toekomst die hen tegemoet staat? En wat als ze klem komt te zitten tussen twee keuzes die elkaars uitersten beslaan? In hoeverre zal Hermelien de toekomst beïnvloeden?
    Goed/slecht?
    Idee voor titel? ---> Edit: Ik dacht mssch Time is making fools of us again. I don't know x'D
    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)

    Zal ik doen, ik weet alleen niet wanneer ie komt, want heb vanaf woensdag examenweek :X


    Poor You!
    Maar echt een super idee!


    everything you imagined, and more...

    (...)

    Poor You!
    Maar echt een super idee!


    Tnx xD Mssch kan ik alvast een stukje typen, maar vanavond ga ik verder lernen xD En ik moet nog een titel verzinnen (A)

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oeh, ik heb titelidee x'D Wat vinden jullie van:
    Time is making fools of us again.
    Perkamentus zegt dit in het Engelse boek zo. Die mssch?

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle