• wie eeft er nog allemaal school??

    k eb maandag nog 4 uur examen wiskunde
    en donderdag moet k mn rapport gn hale

    ma ebbe jullie nog school?
    wnt er zn er precies al keiveel die da ni meer ebbe


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik heb maandag en dinsdag nog pww en dan ben ik vrij!!!(yeah) vakantie!!(H)(H) ik moet alleen dan nog boeken inleveren en rapport ophalen enzo..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik heb aankomende weeek mijn testweek. En dan die week daarna heb ik activiteitenweek gebeuren. En mag vrijdag dan mijn rapport ophalen. En en dan eindelijk klaar.
    Nog veel te lang als ik het zo lees.....:|

    ik heb niet echt school meer behalve vrijdag moe ik achter men raport neemt maar een half uurtje in beslag dus ja :D

    nog 3 weken!!!i am gonna die!! en ook nog 3 weken les!!
    AAAAAAAH


    http://dwergiie.blogspot.com/

    FACK SCHOOL ;D IK HEB SUMMERVACANTION ;D


    don't Worry...Be gay.

    Morgen nog Engels examen :D En dan VAKANTIE!!! :D
    Najah.. Rapport nog gaan halen enz maar dat is het dan ook ^^


    Tanya is de beste.

    ik moet maandag en dinsdag nog! zit in groep 8!!!!

    Ik heb geen school meerxD alle ja,, i kmoet enkkel donderdag en vrijdag nog naar school,, maar dat is hooguit ene uurtje.. Gwn voorw at paiertjes en rapport enzo..

    En dan heb ik zoals elke belg op vrijdag vakantieeeee^^ (nadat ik mn rapport ben gaan afhalexD:p^^


    Get outta my head!

    heb stage tot en met woensdag, dan donderdag stage presentatie &dan vakantieeee (:


    it's cool to know nothing.

    Wij moeten gewoon boeken inleveren, en raport ophalen.. en dan vrij xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik heb geen school meerxD alle ja,, i kmoet enkkel donderdag en vrijdag nog naar school,, maar dat is hooguit ene uurtje.. Gwn voorw at paiertjes en rapport enzo..

    En dan heb ik zoals elke belg op vrijdag vakantieeeee^^ (nadat ik mn rapport ben gaan afhalexD:p^^

    ik hb juist hetzelfde^^
    rara,, hoe zou dat tig kome xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik moet woensdag nog naar school voor een opdracht en volgende week maandag moet ik ff iets inleveren. Dan ben ik klaar (gelukkig!)

    ik moet lekker nog ander halve week sgool, dan sgoolreis, dan die week erna boeken inleveren en rapot halen en dan vrij!:D


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    ik heb geen school meer ik moet moergen mijn boeken inleveeren en vrijdag mijn raport ophalen that´s it :P(H)

    Vandaag (maandag dus) en donderdag vrij, dinsdag uurtje punten ophalen van de pww, woensdag orientatietocht en schoolfeest, vrijdag raport ophalen en dan heb ik VAKANTIE:D:P


    bla bla bla