• Hoe zouden je ouders reageren als je met één van de jongens van TH thuis zou komen. En zeggen dat het je vriend is?

Think before you act.

Mijn pa zal hem er niets van aantrekken, mijn ma zal het wel überleuk vinden en mijn broer ook denk ik :p. Mijn vriende wrsl veel minder hehe xD.

ii_COLLAPSExBabii

Ze zouden niet reageren,, ze zijn dood! x

' Yes, music is the new religion_

Uhm, Mijn moeder?! Pft, ik denk dat ze wel zou zeggen dat ik zou moeten oppassen enzo. maar ik denk dat ze het wel accepteerd enzo. Mijn mama is daar érg makkelijk in=)

x3

het kan niet gebeuren,maar mijn broer en zus zouden hem eerst als een koe aanbgapen en dan prompt verhuizen.mij pa zou scheef kijke en heel de tijd zitte zagend(doet ie zoieso eignlik al) en men ma zou mij apart nemen,zeggen dat ik geen smaak heb,en me dan uitlachen.
    maar dan zou ik om ze extra te kloten bill eens lekker op de bek pakken voor hun neus
    haha
    ok sr lol
    x

M'n moeder zou zeggen dat ik nie bij hem mag blijven omdat hij zoveel ouder is als mij, en dat zou m'n vader ook doen. M'n broer maakt het niet uit en m'n zus, geen idee, als het Bill was gaat ze flippen, denk ik.. Achja, schijt, zal toch nie gebeuren.

Mn moeder vind TH leuk, dus ze zou normaal reageren =)

Tremaine <3

ik weet nie
    ze zouden het wel leuk vinden denk ik

Ik denk dat mn ouders eerst alletwee zo zouden zitten: O_O En als ik met Tom thuiskom gaat dat nog... Maar moest 't Bill zijn denk ik dat mn pa me apart zou roepen en iets zeggen van: Val jij nu altijd op homo's? xD
    Ja mensen, mijn ouders zijn super! *sarcasme xD*

Not every conversation is a fight to win. - Christina

Geen idee,, van de ene kant blij voor mij,, van de andere kant niet goed want nu vinden ze al dat Th "een slechte invloed op me heeft" -.-'

Mijn moeder zou geschokt zijn, want ik heb nu een heel lief vriendje (lol)

Ik weeet niet.xD

ok

ik denk dat mn ma gaat beginnen zagen da ze veel te oud zijn en hem gelijk aan de deur zou zetten en mij een ontmoetingsverbod fzoo zou geven

mrja zal tog nooit gebeuren

Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

myn ma xP sou ff denke.. Oii segge en dan grote ondervragings gedoe beginne
    myn pa zou gaan zeike of die een biertje wou xP
    myn broer zou gaan gillen en wegrennen xD

We can only learn to love by loving.

Mijn vader zou me vor gek verklaren,,,, maar daar kom ik haast nooit xD en me moeder... die zou het gewoon als leuk voor mij beschouwen xD en Mijn zus zou gek worden...

Ik denk dat mn ouders eerst alletwee zo zouden zitten: O_O En als ik met Tom thuiskom gaat dat nog... Maar moest 't Bill zijn denk ik dat mn pa me apart zou roepen en iets zeggen van: Val jij nu altijd op homo's? xD
    Ja mensen, mijn ouders zijn super! *sarcasme xD*

christina jouw enge niet-alien ouders zijn wreed x3 myne zijn grappig x3 maar eng x3

We can only learn to love by loving.