ik hbe da dus es gevraagt,é ![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
M'n ma: Ewel,ja,,als je Bill naar huis komt,is't goe,,,maar kga geen 3 kleerkasten bijkopen,nog een badkamer bouwen met 7 kasten in voor z'n gel & haarlak,é!Ga jij dan maar in Duitsland gaan woneen! (ik derict
oké, k ben weg!
)
M'n zuster(12 j.) : :o Dan kan ik da tegen iedereen op school zeggen dat Mijn zus Met de zanger van Tokio Hotel zit! :o ik wil een bodygard! Mogen Gustav en Georg dan mijn bodygaurds spelen?En dan moet je eens mee naar school om me af te halen samen met Bill en Tom,é!(dit zijn slecht enkele zinnen uit heel dat gesprek
:o oja,,,m'n zuster is neit zo voor tokio hotel maar als'ek dus met bill zou zijn is alles oké
)
M'n Pa: *keek raar* Ge komt ier niet me zo'n verwijfde naar je kot wih! (m'n ma daarop,,,zeg,zal't daar gaan? ALS ze hem ooit ontmoet en ALS ze d'r dan nog mee zou zittn,,,laat aar doen!mss kan Bill haar dan een beetje temmen
ik daarop : RAWTCH,,met een zweepje?
m'n ma keek ook es raar en zei toen: jah,,ze hebben all2 dezelfde zotte smaak vna kleren en piercings en tattoo's enzo!
) dan terug m'n pa : Jah,,,kdoen hier geen verbouwings werken,wih!En hij moet maar nederlands leren want k kan geen duits! ![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
Duss Bill,,kom maar snel naar mij en ontmoet mij maar da we koppel kunnen vermormen da we m'n pa een beetje kunnen kl*ten
...
*hoopt*![(A) (A)](/images/smilies/angelic.gif)
'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon