• Hoe zouden je ouders reageren als je met één van de jongens van TH thuis zou komen. En zeggen dat het je vriend is?

Think before you act.

Als dat ôôit zou gebeuren *hopeloijk*
    Papa, ga zuur kijken en ma die lacht zich kapot xD

Erase and Replace

alshet gebeurd dan gaat mijn pa lachen en mijn ma gaat gewoon nog steeds moederlijk zijn, en zeggen dat als hij me gelukkig maakt dat zij ook gelukkig is enzo..bla bla bla en die shitzooi..:P

Maar het kan ook anders, k weet niet

My fairytail stinks, does yours?

xD ik hbe da dus es gevraagt,é xD

M'n ma: Ewel,ja,,als je Bill naar huis komt,is't goe,,,maar kga geen 3 kleerkasten bijkopen,nog een badkamer bouwen met 7 kasten in voor z'n gel & haarlak,é!Ga jij dan maar in Duitsland gaan woneen! (ik derict :D oké, k ben weg! xD )

M'n zuster(12 j.) : :o Dan kan ik da tegen iedereen op school zeggen dat Mijn zus Met de zanger van Tokio Hotel zit! :o ik wil een bodygard! Mogen Gustav en Georg dan mijn bodygaurds spelen?En dan moet je eens mee naar school om me af te halen samen met Bill en Tom,é!(dit zijn slecht enkele zinnen uit heel dat gesprek xD :o oja,,,m'n zuster is neit zo voor tokio hotel maar als'ek dus met bill zou zijn is alles oké xD)

M'n Pa: *keek raar* Ge komt ier niet me zo'n verwijfde naar je kot wih! (m'n ma daarop,,,zeg,zal't daar gaan? ALS ze hem ooit ontmoet en ALS ze d'r dan nog mee zou zittn,,,laat aar doen!mss kan Bill haar dan een beetje temmen xD ik daarop : RAWTCH,,met een zweepje? xD m'n ma keek ook es raar en zei toen: jah,,ze hebben all2 dezelfde zotte smaak vna kleren en piercings en tattoo's enzo! xD) dan terug m'n pa : Jah,,,kdoen hier geen verbouwings werken,wih!En hij moet maar nederlands leren want k kan geen duits! xD

Duss Bill,,kom maar snel naar mij en ontmoet mij maar da we koppel kunnen vermormen da we m'n pa een beetje kunnen kl*ten xD...
    *hoopt*(A)

'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

mijn ouders zouden dat echt helemaal te gek vinden mijn kleinste zusje en ik zijn mega fan en mijn vader is ook fan hij kent ook alle tekst uit zijn kop..(H)

~Sometimes the right path is not the easiest one~

ze zouden eerst denken dat het een pooier is ;D omdat hij 18 is en ik 13 xD

don't Worry...Be gay.

Heb ik hier al op gereageert? o_O

Ze zouden me apart nemen en zeggen dat ik van hen niet met een 18 jarige jongen mag omgaan. o_O

Dan nóg maar een keer.

I recycle my thoughts.

nee grapje ;O ik weet het niet...ze zouden het wel raar vinden...maar ik weet ook niet of ze het wel goed zouden vinden hoor xD

don't Worry...Be gay.

k denk nie dt me ouders het erg ofzow vinde k bedoel je mag tog zelf wete wie je leuk vind eah.
    maar ze zoude me eerst wel raar aankijke:| xD

Life is bigger It's bigger than you And you are not me

Mijn ouders zouden me levend roosteren
    grapje
    o_O

I recycle my thoughts.

k denk nie dt me ouders het erg ofzow vinde k bedoel je mag tog zelf wete wie je leuk vind eah.

ja zo van O.o dan O.^ dan -_- daarna -_-'' xD

don't Worry...Be gay.

Kan je mij jou gebarentaal uitleggen? (cat)

I recycle my thoughts.

mijn moeder gaat eerst raar kijken denk ik maar dan doet ze gewoon normaal:P en mijn vader zou egt zo kijken O.o maar die zou er wel aan wennen en dan gaat die allemaal van die domme vragen stellen:S
    maar zo zijn ouders;)

"Don't look back, you're not going that way."

Kan je mij jou gebarentaal uitleggen? (cat)

ja hooor ;D
    O.o < -_- (foutheid) -_-'' (Extreemefoutheid)
    PERFECTE UITLEG ;D

don't Worry...Be gay.

zo->:O
    men ma: saébel dat meen je niet è!*natuurlijk als hij er ni bij is è;)* ik: JAWEL:D pa: hoelang kan je hem al? ik:....zolang:P hij: nou ok veel geluk è! men ma: ah gij keurt da goe? saébel 'zucht' pas maar op è gij:P gij zijt smn met zo'n meiske:P ik: é TOM IS GEEN MEISJE GE ZULT HEM TOCH MOETEN RESPECTERE(N):@zij: jaja is goed:P

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Mijn pa vind het 4 janetten en mijn ma, ja, dat weet ik niet, maar ze zit ook altijd te lachen dus ik denk dat ze ze ook niet af kan, maar bon, ik wel en dat is het belangrijkste!!