• Ik word gek.
    Mijn lerares Nederlands is weg, omdat ze bevallen is van een lief zoontje.
    Ze komt heel het schooljaar niet meer terug.
    Heel spijtig, we waren echt heel erg gehecht aan haar.
    Ze was onze beste leerkracht.
    Maar daardoor hadden we dus vervanging nodig.
    En die vervanging is een heks.
    Ik haat haar.
    Ik haat haar.
    IK HAAT HAAR.
    Serieus.
    We zaten bij een heel erg saai stuk, dus ik zat naar mijn blad voor me te staren. Ik hoorde wel wat er gezegd werd, maar keek alleen maar naar mijn blad.
    Ineens hoor ik;
    'Julie, lees jij de volgende vraag eens voor.' Maar er kwam geen reactie.
    'Julie, lees eens voor.'
    'Julie, ik vroeg je iets.'
    'Julie?'
    'JULIE!'
    'JULIE, GA MAAR EEN STRAFSTUDIE HALEN, DAN KUN JE WOENSDAGNAMIDDAG NABLIJVEN. LEER OPLETTEN IN DE KLAS!'

    Toen keek ik dus op, door het gebrul.
    Bleek dat ze het tegen mij had. ><
    EN IK HEET NIET EENS JULIE.
    Kon ik een strafstudiekaartje gaan halen en daarna schreef ze een nota / waarschuwing in mijn agenda die mijn moeder moet ondertekenen.
    Raad eens wat er stond? ><

    'Julie let nooit op en in de klas, met als gevolg ze nooit op de vragen kan antwoorden. Dit vind ik ronduit grof van haar.'
    Laat dat mens eens lekker opfucken.

    Wtf. >_< Wat is dat voor een leerkracht. -_-' Like? Het is toch logisch als je niet Julie noemt dat je dan ook niet reageerd. ^^ Dat is echt grof. =o Kan je mama daar niks tegenin brengen dan?

    Woot, dat is dus echt heel erg naai. Hoe heet je dan (:? Maar ik zou boos zijn geworden op haar. Echt jong. ;x


    I can't see the future with tears in my eyes

    HAHAHHAHAHAHAHA
    Lekker voor je.
    GRAPJE.
    Kutlerares ><
    Trouwens, ik had geroepen; ACH MAN KRIJG TOCH DE @*%&@*)%@)%)@^ OF LEER NAMEN KENNEN @%*(@)%*&@)*%&*)@%
    Ik kan me namelijk moeilijk inhouden.


    Uncontrollable.

    Heb je tegen hasar gezegt dat je geen Julie heet en dat je daarom niet reageerde, anders zou ik naar leerlingenbegelewider gaan of directeur ofzo :P


    Tears are crashing out of my eyes

    Geniaal, sorry hoor :Y)
    ik heb zulke leeraren ook, alleen kennen die me wel bij naam. --'

    Woot, dat is dus echt heel erg naai. Hoe heet je dan (:? Maar ik zou boos zijn geworden op haar. Echt jong. ;x

    Jolien. ^^

    moet je zeggen: "als u mij een andere naam geeft en ik weet daar niks van hoe kan ik dan reageren als u mij wat vraagt?
    ik wist namelijk niet dat ik Julie heete "

    ik zou het wel lief zeggexD anders krijg je nog meer op je donder >.<


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    HAHAHHAHAHAHAHA
    Lekker voor je.
    GRAPJE.
    Kutlerares ><
    Trouwens, ik had geroepen; ACH MAN KRIJG TOCH DE @*%&@*)%@)%&)@*&%)@^ OF LEER NAMEN KENNEN @%*(@)%*&@)*%&*)@%
    Ik kan me namelijk moeilijk inhouden.

    Ik heb der wel mijn gedaht gezegd én mijn echte naam natuurlijk, maar toen brulde ze gewoon weer terug. :'D
    En weet je nog wat jij deze avond ging doen? :Y)

    (...)
    Ik heb der wel mijn gedaht gezegd én mijn echte naam natuurlijk, maar toen brulde ze gewoon weer terug. :'D
    En weet je nog wat jij deze avond ging doen? :Y)

    Nee hoor : $.
    JAWEL WEET IK WEL. IK BEGIN AL.
    -Gaat in hoekje staan.-


    Uncontrollable.

    Dát, is werkelijk achterlijk. En dat moet een lerares Nederlands voorstellen? Ö


    Bored.

    Ohmyngay --' Hoe dom kan een leerkracht niet zijn? Eigenlijk is dit wel een beetje héél erge afgang voor haar dat ze maar tegen jou 'JULIE!' blijft roepen en je gewoon niet reageert omdat dat jou naam niet eens is ;3 She's a retard Ô_ô

    (...)
    Nee hoor : $.
    JAWEL WEET IK WEL. IK BEGIN AL.
    -Gaat in hoekje staan.-

    Flinke Alison. :Y)

    En, wij hebben ook zo'n heks voor stage van Frans omdat onze leekracht dit jaar gewoon iet meer komt --' Bevallingsverlof enzo. Maar zij praat een hele tijd Frans, ze rateld door met woorden die eerste jaars nog never nooit gehoord hebben en vraagt dan aan ons om het te vertalen --'

    (...)
    Flinke Alison. :Y)

    Bluh.


    Uncontrollable.

    Dat is mij ook al overkomen maar niet helemaal op die mannier.
    Twee trienen waren gewoon hun bek eraf aan het praten. De een hete Ida en de andere Marishka. Zit de lerares gewoon te lullen:
    "Elischka hou op met praten!"
    Ik kijk op en zie dat ze niet naar mij kijkt. Ik denk dus dat het niet zo erg is.
    "Elischka! Hou op met praten zei ik!"
    Ik kijk weer op, deze keer ben ik een beetje in de war.
    "Oké, Elischka dus."
    Ze gaat naar het bord en schrijft er 'Elischka' op. Ik steek mijn hand op.
    "Ja?"
    "Waarom heb je mijn naam opgeschreven?"
    "Wat zeg je nou? Jou naam staat er toch niet op?"
    "Jawel, ziet u, 'Elischka'."
    "Je kan je vriendin hier niet helpen. Haar naam staat al op het bord."
    "Maar IK ben Elischka."
    "Geef me je oranje boek."
    De oranje boek is waar de strafwerken en notities van de leraren staan. Mijn boekje was dus nog helemaal leeg.
    Ze schrijft er dus dit in:
    'Baceskaslavia houdt niet op met strijden. Ze wilt er ook voor zorgen dat haar vrienden geen strafwerk krijgen en daardoor liegt ze.'
    Na de les ga ik naar haar en zeg ik:
    "Ik ben Baceskaslavia niet. Ik heet Elischka."
    "Moet je nou nóg een notitie hebben?"
    "Maar godverdomme mevrouw! Ik zit in het laatste jaar en mijn boekje was leeg tot u er wat in schreef dat niet eens klopt!"
    Het was de voorlaatste dag school.
    "Bewijs dan dat je Elischka bent."
    Ik haal dus mijn paspoort uit mijn zak (die moeten we altijd bij ons hebben op de kostschool).
    "Mevrouw, WAT OH WAT, staat daar?"
    "Had dat dan eerder gezegt."
    Ze staat op en vertrekt.

    Wat een stomme kakkewiet...


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.