• Ik moet een brief voor Duits schrijven om te vertellen hoe je woont en alles en dat moet je dan aan een zogenaamde pen vriendin doen. Alleen heb ik geen idee hoe ik al die zinnen bij elkaar moet voegen>.<


    Music is the new sex

    Ik zou mijn boek gaan afstruinen naar die regelrechte standaardzinnen. Doe ik altijd aangezien ik al die naamvallen nogal eens door mekaar haal.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou mijn boek gaan afstruinen naar die regelrechte standaardzinnen. Doe ik altijd aangezien ik al die naamvallen nogal eens door mekaar haal.

    Dat doet iedereen,die stomme naamvallen ook>.<


    Music is the new sex

    ja dat vind ik ook :S

    Duits is easy.
    Die naamvallen zijn ook easy.
    Easy easy easy.


    Uncontrollable.

    Duits is easy.
    Die naamvallen zijn ook easy.
    Easy easy easy.

    Dan mag jij me helpenx'D


    Music is the new sex

    Mijn duits is niet helemaal goed :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Duits is zo ongeveer mijn beste vak. =] Maar ik heb nog geen naamvallen en alles geleerd volgens mij, dus ik kan je helaas niet verder helpen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Duits is simpel (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Srry. Ik heb geen duits. x3


    A. ikmisje.

    Duits is niet zo moeilijk. (:

    Duits is idd niet zo moeilijk :'D
    meestal vind ik 'die', 'der' of 'das' bij een woord passen of niet :'D en als het erbij past o.o gebruik ik het x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het ligt niet aan de naamvallen. Maar aan die stomme brief in elkaar zetten. Weet ik veel wat ik over mijn kamer kan vertellenx'D Alleen dat het er een teringzooi is:Y)


    Music is the new sex

    Het ligt niet aan de naamvallen. Maar aan die stomme brief in elkaar zetten. Weet ik veel wat ik over mijn kamer kan vertellenx'D Alleen dat het er een teringzooi is:Y)

    Welke kleur je vloer heeft, je muren, hoe groot je kast is. Of je er een RoseAltaar in hebt staan (: &nd of er posters in hangen, en van wie er posters hangen XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Welke kleur je vloer heeft, je muren, hoe groot je kast is. Of je er een RoseAltaar in hebt staan (: &nd of er posters in hangen, en van wie er posters hangen XD

    Mijn kamer hangt vol met Rose O.o


    Music is the new sex

    (...)
    Mijn kamer hangt vol met Rose O.o

    Nou kyk, dan zeg je dát toch gewoon (:
    : 'Myn kamer hangt vol met Rose (zie regel 14 ofzo)'
    Regel 14: Rose is een übercool meisje dat ik via een site Quizlet.nl heb leren kennen. Ik ben nu verloofd met haar en dáááárom hangt myn kamer vol met Rose XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3