• Hebben jullie weleens mensen ontmoet die jullie via internet hebben leren kennen? (: zoja, viel het tegen of mee? ö en waren ze net zoals je had verwacht? want daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Nee nog nooit.. x']

    ikke wel een aantal mensen:D maar soms viel ut wel tegen jah xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    ja me penvriendin uit moldavie

    en jullie?

    ik vond het echt vett

    sorry ik praat een beetje veel :$

    Ja, 2 mensen. Een meisje dat Iris heet en een jongen Ruben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup, ik heb mijn soort van vriendje via internet leren kennen en nu hebben we al 2x afgesproken..
    En op msn deed die kei stoer enzo, maar in het echt is hij serieus zoooo schattig, hij knuffelt je kei vaak en hij doet kei lief enzo..
    En ik ken trouwens zoveel mensen via internet die ik int echt heb gezien, maargoed.. Ik ga ook kei vaak naar van die meetings enzo :'3


    I don't need words to feel those lips.

    1Mensjee ;]
    Viel echt mee ^^
    Shee Is Super Cutee ;D


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Wij moeten ontmoeten kind (:
    En we moeten allemaal superdeftig AN praten of er gaan probleempjes komen x'd En niet te rap of ons Isaa volgt niet meer ;]
    x
    oh god AN
    dat gaat zo een probleem voor ons worden goh, maar we zullen elkaar wel verstaan hoor


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja, op de TMF awards.
    Het was niet echt een Meeting ofzo, maar we kwamen elkaar tegen. Eerlijk gezegd viel het een beetje tegen. Maar dat kwam eigenlijk omdat zij daar dan met hààr vrienden was en ik met mijn vriendin. So, het kon ook niet echt leuk verlopen ofzo :').


    Tanya is de beste.

    Jaa. Later is ie nog me vriendje geworden, dus dat viel zeker mee :'D


    Listen to what we're not saying..

    ja en het wa super =)
    Rachel en Raquel xd


    when words fail, music speaks.

    Nog niemand, maar ik wil er een paar ècht héél graag ontmoeten! Ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, ben ook niet van plan.